Paslaugų kokybės įtaka viešbučio konkurencingumui

 

 

Gerb. Respondente,

Turizmo ir sporto vadybos magistro studijų studentė vykdo apklausą, kuria siekia sužinoti Jūsų nuomonę apie viešbučio teikiamų paslaugų kokybę. Prašome atsakyti į šios anketos klausimus, kurių rezultatai bus panaudoti tik studijų tikslams. Anketa yra anoniminė.

Iš anksto dėkojame už Jūsų laiką!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

I. Prašome nurodyti, kaip vertinate pateiktus apčiuopiamumo kokybės dimensijos kriterijus naudojantis viešbučio teikiamomis paslaugomis. Nurodykite tai, kokia buvo Jūsų LAUKIAMA PASLAUGŲ KOKYBĖ, t.y. tai, ko tikėjotės prieš atvykdami į viešbutį. ✪

1 - labai blogai
2 - blogai
3 - patenkinamai
4 - gerai
5 - labai gerai
1. Patraukli viešbučio aplinka
2. Patogi automobilių stovėjimo aikštelė
3. Viešbutis švarus, tvarkingas
4. Suderintas viešbučio interjeras ir eksterjeras
5. Darbuotojų apranga ir išvaizda nepriekaištinga
6. Platus papildomų paslaugų pasirinkimas
7. Viešbutyje vyrauja svetinga atmosfera

Nurodykite tai, kokia buvo Jūsų PATIRTA PASLAUGŲ KOKYBĖ, t.y. tai, kaip vertinate paslaugų kokybę, jau pasinaudoję viešbučio teikiamomis paslaugomis. ✪

1 - labai blogai
2 - blogai
3 - patenkinamai
4 - gerai
5 - labai gerai
1. Patraukli viešbučio aplinka
2. Patogi automobilių stovėjimo aikštelė
3. Viešbutis švarus, tvarkingas
4. Suderintas viešbučio interjeras ir eksterjeras
5. Darbuotojų apranga ir išvaizda nepriekaištinga
6. Platus papildomų paslaugų pasirinkimas
7. Viešbutyje vyrauja svetinga atmosfera

II. Prašome nurodyti, kaip vertinate pateiktus patikimumo kokybės dimensijos kriterijus naudojantis viešbučio teikiamomis paslaugomis. Nurodykite tai, kokia buvo Jūsų LAUKIAMA PASLAUGŲ KOKYBĖ, t.y. tai, ko tikėjotės prieš atvykdami į viešbutį. ✪

1 - labai blogai
2 - blogai
3 - patenkinamai
4 - gerai
5 - labai gerai
8. Sėkmingas ir greitas rezervacijos įvykdymas
9. Kambario paruošimas laiku
10. Kambariuose esanti įranga (TV, radijas, šviesa) veikė tinkamai
11. Jums buvo suteikta viskas, už ką sumokėjote

Nurodykite tai, kokia buvo Jūsų PATIRTA PASLAUGŲ KOKYBĖ, t.y. tai, kaip vertinate paslaugų kokybę, jau pasinaudoję viešbučio teikiamomis paslaugomis. ✪

1 - labai blogai
2 - blogai
3 - patenkinamai
4 - gerai
5 - labai gerai
8. Sėkmingas ir greitas rezervacijos įvykdymas
9. Kambario paruošimas laiku
10. Kambariuose esanti įranga (TV, radijas, šviesa) veikė tinkamai
11. Jums buvo suteikta viskas, už ką sumokėjote

III. Prašome nurodyti, kaip vertinate pateiktus reagavimo kokybės dimensijos kriterijus naudojantis viešbučio teikiamomis paslaugomis. Nurodykite tai, kokia buvo Jūsų LAUKIAMA PASLAUGŲ KOKYBĖ, t.y. tai, ko tikėjotės prieš atvykdami į viešbutį. ✪

1 - labai blogai
2 - blogai
3 - patenkinamai
4 - gerai
5 - labai gerai
12. Personalas operatyviai reaguoja į pageidavimus
13. Pateikiama informatyvi medžiaga (lankstinukai, brošiūros) apie viešbutį
14. Personalas pasirengęs atsakyti į Jums rūpimus klausimus
15. Personalas greitai reaguoja ir sprendžia problemas
16. Kambarių tarnyba dirba operatyviai

Nurodykite tai, kokia buvo Jūsų PATIRTA PASLAUGŲ KOKYBĖ, t.y. tai, kaip vertinate paslaugų kokybę, jau pasinaudoję viešbučio teikiamomis paslaugomis. ✪

1 - labai blogai
2 - blogai
3 - patenkinamai
4 - gerai
5 - labai gerai
12. Personalas operatyviai reaguoja į pageidavimus
13. Pateikiama informatyvi medžiaga (lankstinukai, brošiūros) apie viešbutį
14. Personalas pasirengęs atsakyti į Jums rūpimus klausimus
15. Personalas greitai reaguoja ir sprendžia problemas
16. Kambarių tarnyba dirba operatyviai

IV. Prašome nurodyti, kaip vertinate pateiktus konfidencialumo kokybės dimensijos kriterijus naudojantis viešbučio teikiamomis paslaugomis. Nurodykite tai, kokia buvo Jūsų LAUKIAMA PASLAUGŲ KOKYBĖ, t.y. tai, ko tikėjotės prieš atvykdami į viešbutį. ✪

1 - labai blogai
2 - blogai
3 - patenkinamai
4 - gerai
5 - labai gerai
17. Personalas gali suteikti informacijos apie lankomas vietas mieste
18. Pagarbus personalo elgesys su svečiu
19. Personalas mandagiai atsakinėja į užduodamus klausimus
20. Viešbutyje užtikrinama saugi aplinka (asmens, daiktų, informacijos saugumo)

Nurodykite tai, kokia buvo Jūsų PATIRTA PASLAUGŲ KOKYBĖ, t.y. tai, kaip vertinate paslaugų kokybę, jau pasinaudoję viešbučio teikiamomis paslaugomis. ✪

1 - labai blogai
2 - blogai
3 - patenkinamai
4 - gerai
5 - labai gerai
17. Personalas gali suteikti informacijos apie lankomas vietas mieste
18. Pagarbus personalo elgesys su svečiu
19. Personalas mandagiai atsakinėja į užduodamus klausimus
20. Viešbutyje užtikrinama saugi aplinka (asmens, daiktų, informacijos saugumo)

V. Prašome nurodyti, kaip vertinate pateiktus komunikacijos kokybės dimensijos kriterijus naudojantis viešbučio teikiamomis paslaugomis. Nurodykite tai, kokia buvo Jūsų LAUKIAMA PASLAUGŲ KOKYBĖ, t.y. tai, ko tikėjotės prieš atvykdami į viešbutį. ✪

1 - labai blogai
2 - blogai
3 - patenkinamai
4 - gerai
5 - labai gerai
21. Suprantamai pagrindžiama svečio mokamos sąskaitos suma
22. Personalas svečiui rodo individualų dėmesį
23. Personalas stengiasi išsiaiškinti ir atsižvelgti į specifinius svečio poreikius

Nurodykite tai, kokia buvo Jūsų PATIRTA PASLAUGŲ KOKYBĖ, t.y. tai, kaip vertinate paslaugų kokybę, jau pasinaudoję viešbučio teikiamomis paslaugomis. ✪

1 - labai blogai
2 - blogai
3 - patenkinamai
4 - gerai
5 - labai gerai
21. Suprantamai pagrindžiama svečio mokamos sąskaitos suma
22. Personalas svečiui rodo individualų dėmesį
23. Personalas stengiasi išsiaiškinti ir atsižvelgti į specifinius svečio poreikius

24. Ar rekomenduotumėte šį viešbutį savo draugams? ✪

25. Ar viešnagės viešbutyje metu teko susidurti su kokiomis nors problemomis? (Jeigu neteko, prašome pereiti prie 27 klausimo) ✪

26. Jeigu teko susidurti, ar jos buvo išspręstos tinkamai?

Jūsų lytis? ✪

Jūsų amžius? ✪

Jūsų išsilavinimas? ✪

Jūsų socialinis statusas? ✪

Jūsų apsilankymo viešbutyje tikslas? ✪