Organizacijos įvaizdžio gerinimo galimybės panaudojant medijas. „Omnitel" atvejo analizė

Gerb. Respondente,

 

Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kūrybinių industrijų fakulteto IV kurso studentas atlieka tyrimą, kurio  tikslas - ištirti „Omnitel“ organizacijos įvaizdžio gerinimo galimybes, panaudojant  medijas. Gauti tyrimo duomenys bus panaudoti tik mokslinei rezultatų analizei, rašant bakalauro baigiamąjį darbą. Ši anketa yra anoniminė.

Apklausos atlikimo trukmė ~ 5min.

Labai ačiū už Jūsų atsakymus ir sugaištą laiką.

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Organizacijos (įmonės) įvaizdis, Jūsų manymu, yra:

Kas, Jūsų nuomone, lemia organizacijos (įmonės) įvaizdį?

Ar Jums svarbus Jūsų naudojamo mobiliojo ryšio operatoriaus įvaizdis?

Kas lemtų / lėmė Jūsų apsisprendimą pasirinkti „Omnitel“ kaip mobiliojo ryšio operatorių?

Iš kokių šaltinių gaunate informaciją apie „Omnitel“ pasiekimus, naujoves, įmonės veiklą?

Kaip Jūs vertinate „Omnitel" kompanijos įvaizdį?

Ar, Jūsų manymu, „Omnitel“ skiria pakankamą dėmesį įvaizdžio gerinimui?

Jūsų nuomone, kurie iš žemiau išvardintų elementų geriausiai reprezentuoja „Omnitel“ įvaizdį?

Įvertinkite, kaip žemiau išvardintos komunikacijos priemonės (medijos) lemia „Omnitel" įvaizdį (kiekvienoje eilutėje pasirinkite vieną variantą)

Kuria gerą įvaizdį
Neturi įtakos įvaizdžiui
Kuria blogą įvaizdį
Nežinau
Internetinis puslapis, svetainė
Reklamos internete
Lauko reklamos (stendai, lankstinukai ir kt.)
Reklamos televizijoje
Reklamos radijuje
„Omnitel“ paskyra „Facebook“ socialiniame tinkle
„Omnitel“ paskyra „LinkedIn“ socialiniame tinkle
„Omnitel“ paskyra „Youtube“ kanale
Žiniasklaidos priemonės (straipsniai spaudoje, internete, žurnaluose; reportažai televizijoje)
Informacija, siunčiama vartotojams elektroniniu paštu

Pažymėkite, ko labiausiai pasigendate iš „Omnitel“?

Kokia Jūsų lytis?

Koks Jūsų amžius?

Koks Jūsų išsilavinimas?

Kokios Jūsų pajamos?