Mokslinių metodologijų taikymas organizuojant renginius 1

Kita

  1. Mūsų renginiai yra specifiniai, siauros specializacijos, pažintiniai ir tuo pačiu pramoginiai. Pirmiausia mes organizuojame dviejų tipų, t.y. Užsakomieji, kur mūsų dalyvavimas yra tam tikra pramoga susirinkusiems. Kas susirinks, kaip susirinks, ko jie ateina ir t.t. mums nėra labai svarbu. Svarbu darbą atlikti puikiai. Jei planuojamas renginio vieta (pvz. mokykla), formatas (p.z. žaliavalgių susirinkimas), arba renginyje planuojantys dalyvauti dalyviai ( iki 18 metų) neatitinka mūsų standartų, mes tiesiog nedalyvaujame. Mūsų pačių organizuojami renginiai yra kas kita. Mes puikiai suprantame kas ateis, ko jie ateina, ko tikisi atėję ir t.t.
  2. Organizuojamų renginių dalyviai - užsakovų artimiausi žmonės, t.y. giminės ir draugai, tad papildomų motyvų kviečiant dalyvauti renginyje nereikia.
  3. Organizuoju asmenines šventes
  4. apklausoje minimi metodai neatitinka tarptautinių parodų (ypač B2B sektoriaus) organizavimo specifikos, dėl to sunku atsakyti į klausimus. pirmasis klausimų pogrupis apie metodologijas apskritai yra neapibrėžtas ir neaiškus. pvz. ką paklausėjas turi omenyje klausdamas "Metodologijomis renginio ekonominei naudai nustatyti"? grynosios pajamos ir dalyvių / lankytojų NPS yra tie rodikliai kuriais vadovaujasi kiekvienas organizatorius. bet gal klausiama apie kitas metodologijas, bet klasuimo formuluotė nelabai aiški. kita pastaba - pvz. tolesnis klausimas apie ekonominę naudą ir lankytojų skaičių negali būti B2B segmento parodų kriterijus, nes įėjimas į parodą gali būti nemokamas.
  5. -