Moksleivių mokymosi ypatybės

Ką tavo nuomone reikėtų pakeisti vidurinėje mokykloje ar gimnazijoje,jog moksleiviai noriai lankytų pamokas iš jų nebėgtų, į jas eitų ne dėl to,kad reikia,bet dėl to kad jiems ten būtų įdomu ir linksma mokytis?

  1. Idomesnes kad butu pamokos :)))
  2. 1. Naujesnių vadovėlių (9-oje klasėje, 2014 metais mokėmės iš 2004m. leidimo vadovėlių) 2. Dažniau moksleiviams pristatinėti projektus pamokos tema (pvz. 25min 2-3mokiniai pristato naują temą su pasirinkta vaizdine priemone, o likusį laiką mokiniai užduoda klausimus, mokytojas pasako tai, ko nepaminėjo per pristatymą ar atlieka užduotis <-- tai nelabai tinka matematikai ar fizikai) 3. Jei kabinete yra išmanieji smart board'ai mokytojai turėtų jais naudotis paįvairinant pamokas (rodyti papildomą informaciją, jei tinką pagal dalyką ir temą, nuotraukas, video, diagramas ir pan.) 4. Ne visos pamokos turėtų vykti klasėje (biologija gali vykti lauke, kažką stebint; istorija ar literatūra - galima pažiūrėti istorinį dokumentinį ar biografinį filmą; pilietinio ugdymo - jei atitinka tema nuvykti į Seimą ar kitą valstybės instituciją ir t.t.)
  3. Mažinti pamokų kiekį. Daugelis pamokų yra nenaudingos.
  4. visų pirma reikia mažinti užduodamų namų darbų krūvį, taip pat ir pamokų skaičių per dieną. Na, o kad noriai dalyvautų pamokose visų pirmą manau dalykai turėtų būti suskirstyti pagal lygius, nes silpnesni mokiniai nesupranta, kai kurių temų ir per kontrolinį neina į pamokas, o stipresniems nuobodu sėdėti pamokoje, nes jie nori sužinoti daugiau, o ne eiti lėtesniu tempu ir per pamokas nuobodžiautii.
  5. Mokytojų elgesį.
  6. pakeist valdzia, kad atsirastu prasme mokiniams mokytis, ir galetu bent tiketis, kad ateityje gali tiketis gauti gera darba