Logistinis klientų aptarnavimas UAB,,Dojus agro“.

Gerb. Respondente,

Šia anketa siekiama sužinoti Jūsų nuomonę apie logistinį klientų aptarnavimą UAB,,Dojus agro“. Tyrimą atlieka Šiaulių universiteto Verslo administravimo studijų programos studentas Dovydas Jukna.

ANKETA YRA ANONIMINĖ, nei vardo, nei pavardės nurodyti nereikia. Tyrimo rezultatai bus panaudoti bakalauro baigiamajame darbe apibendrintai. Jei kils klausimų ar norėsite sužinoti tyrimo rezultatus, kreipkitės el. paštu: [email protected]

Maloniai prašome atsakyti į visus anketos klausimus ir Jums tinkantį variantą pažymėti: X

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kaip vertinate priešsandorinį klientų aptarnavimą UAB „Dojus agro“:

Visiškai sutinku
Sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Neturiu nuomonės
Informacija apie įmonę yra lengvai prieinama, lengva susisiekti su įmonės atstovais
Įmonės organizacinė struktūra palengvina ryšius ir bendradarbiavimą tarp padalinių, susijusių su klientų aptarnavimu
Įmonės darbuotojai yra kompetentingi ir sklandžiai atlieką Jūsų užsakymus
Darbuotojai greitai sprendžia iškilusias problemas, susijusias su užsakymo priėmimu
Prekės pristatomos laiku, kaip ir buvo nustatyta pristatymo sąlygose
Įmonė gali pritaikyti savo aptarnavimo sistemą klientų poreikiams tenkinti

Kaip vertinate sandorinį klientų aptarnavimą UAB „Dojus agro“:

Visiškai sutinku
Sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Neturiu nuomonės
Įmonė supažindina su žemės ūkio technika ar preke prieš pasirašant sandorį, be klientų įsipareigojimų pirkti
Įmonė įvykdo kliento užsakymą per tokią laiko trukmę, kuri yra nustatyta šioje prekybos šakoje
Reikalinga dokumentacija tvarkoma pagal teisinius reikalavimus efektyviai ir tiksliai
Įmonė laikosi pristatymo tvarkaraščio
Jei prekė nepristatoma laiku kaip numatyta sutartyje, įmonė visada praneša ir atsiprašo
Esant poreikiui, įmonė siuntas pristato skubiau
Jei kliento pageidaujamo produkto įmonė neturi, įmonė pakeičia jį panašiu arba geresniu
Įmonės sistemoje nebūna klaidų dėl užsakymo dydžio, produktų nomenklatūros ar apmokėjimų
Klientams pateikiama raštiška informacija apie siūlomą aptarnavimą
Įmonė organizuoja mokomąsias priemones, seminarus siekiant, kad klientai geriau valdytų atsargas, tvarkytų užsakymus

Kaip vertinate sandorinį klientų aptarnavimą UAB „Dojus agro“:

Visiškai sutinku
Sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Neturiu nuomonės
Įmonė supažindina su žemės ūkio technika ar preke prieš pasirašant sandorį, be klientų įsipareigojimų pirkti
Įmonė įvykdo kliento užsakymą per tokią laiko trukmę, kuri yra nustatyta šioje prekybos šakoje
Reikalinga dokumentacija tvarkoma pagal teisinius reikalavimus efektyviai ir tiksliai
Įmonė laikosi pristatymo tvarkaraščio
Jei prekė nepristatoma laiku kaip numatyta sutartyje, įmonė visada praneša ir atsiprašo
Esant poreikiui, įmonė siuntas pristato skubiau
Jei kliento pageidaujamo produkto įmonė neturi, įmonė pakeičia jį panašiu arba geresniu
Įmonės sistemoje nebūna klaidų dėl užsakymo dydžio, produktų nomenklatūros ar apmokėjimų
Klientams pateikiama raštiška informacija apie siūlomą aptarnavimą
Įmonė organizuoja mokomąsias priemones, seminarus siekiant, kad klientai geriau valdytų atsargas, tvarkytų užsakymus

Kaip vertinate posandorinį klientų aptarnavimą UAB „Dojus agro“:

Visiškai sutinku
Sutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Neturiu nuomonės
Įmonė teikia pagalbą, kai klientas pradeda produktą vartoti
Įmonė garantuoja įsigytos produkcijos ir remonto darbų prieinamumą
Pardavus prekes, įmonė teiraujasi klientų apie produkcijos eksploatavimą
Klientų pretenzijos, skundai ir grąžinimo įforminimo dokumentacija įmonėje kaupiama kaip vertinga informacija gaminiams ir paslaugoms tobulinti
Brokuotas ar sugedusias prekes, kol bus pataisytos, įmonė pakeičia kitomis

Įvertinkite šių elementų svarbą logistinio aptarnavimo kokybei:

Labai svarbu
Svarbu
Nesvarbu
Visiškai nesvarbu
Neturiu nuomonės
Pristatymo laikas
Pristatymo patikimumas
Užsakymo tikslumas
Informacijos prieinamumas
Papildomos paslaugos, kurios palengvina produktų tvarkymą ar priežiūrą

Jūsų pasiūlymai, siekiant pagerinti logistinį klientų aptarnavimą UAB „Dojus agro“:

Kokia yra pagrindinė Jūsų įmonės (arba asmeniškai Jūsų) veiklos sritis:

Kaip dažnai naudojatės UAB „Dojus agro“ paslaugomis: