Lietuvos komercinių bankų įgyvendinamų technologinių naujovių įtaka vartotojų elgsenai

Gerbiamas Respondente,

Šio klausimyno pagalba norėčiau sužinoti Jūsų, kaip vartotojo, nuomonę apie Lietuvoje veikiančių komercinių bankų įgyvendinamų technologinių naujovių įtaką vartotojų elgsenai.

Šį klausimyną parengė ir apklausą atlieka Klaipėdos universiteto Socialinių mokslų fakulteto Inovacijų vadybos ir technologijų studijų programos magistrantas. Gauti duomenys bus panaudoti rašant magistro baigiamąjį darbą, kurio tema „Lietuvos komercinių bankų įgyvendinamų technologinių naujovių įtaka vartotojų elgsenai“.

Apklausa yra anoniminė, todėl Jūsų duomenys nebus skelbiami, o gauti rezultatai bus panaudoti tik tyrimui.

Iš anksto dėkoju Jums už atsakymus. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Įvertinkite bankomatų naudojimo dažnumą ir naudojimąsi teikiamomis paslaugomis. ✪

Nesinaudoju
1 kartą/mėn.
2 kartus/mėn.
3 kartus/mėn.
4 kartus/mėn.
5 ir daugiau kartų/mėn.
Grynųjų pinigų išgryninimas iš sąskaitos
Grynųjų pinigų įnešimas į sąskaitą
Sąskaitos likučio peržiūrėjimas
Paskutinių atliktų operacijų peržiūrėjimas
Mokėjimo kortelės PIN kodo keitimas
Mobiliojo ryšio operatorių paslaugų apmokėjimas

2. Įvertinkite interneto banko naudojimo dažnumą ir naudojimąsi teikiamomis paslaugomis. ✪

Nesinaudoju
1 kartą/mėn.
2 kartus/mėn.
3 kartus/mėn.
4 kartus/mėn.
5 ir daugiau kartų/mėn.
Sąskaitos likučio peržiūrėjimas
Sąskaitos išrašo peržiūrėjimas
Vietinių mokėjimo pavedimų atlikimas
Tarptautinių mokėjimo pavedimų atlikimas
Įmokų mokėjimo atlikimas
Mobiliojo ryšio operatorių paslaugų apmokėjimas
Valiutos konvertavimas
Mokėjimo kortelių užsakymas
Mokėjimo kortelių aktyvinimas, blokavimas, atblokavimas

3. Įvertinkite „Mobiliojo banko“ paslaugos naudojimo dažnumą ir naudojimąsi teikiamomis paslaugomis. ✪

Nesinaudoju
1 kartą/mėn.
2 kartus/mėn.
3 kartus/mėn.
4 kartus/mėn.
5 ir daugiau kartų/mėn.
Sąskaitos likučio tikrinimas
Sąskaitoje įvykdytų opercijų ataskaitos tikrinimas
SMS pranešimo gavimas pasikeitus sąskaitos likučiui
Valiutų kursų stebėjimas
Informacijos gavimas apie kortelės galiojimo pabaigą

4. Įvertinkite išmaniųjų banko programėlių naudojimo dažnumą ir naudojimąsi teikiamomis paslaugomis. ✪

Nesinaudoju
1 kartą/mėn.
2 kartus/mėn.
3 kartus/mėn.
4 kartus/mėn.
5 ir daugiau kartų/mėn.
„Greitojo likučio“ paslaugos naudojimas
Išankstinio mokėjimo kortelių papildymas
Pinigų pervedimas
Sąskaitos išrašo peržiūrėjimas
Bankomatų, banko padalinių adresų peržiūra
Banko sąskaitos numerio siuntimas

5. Kokie žemiau išvardinti veiksniai Jus skatina naudotis banko paslaugomis?  ✪

Reikalingumas
Prieinamumas
Patogumas
Greitumas
Kaina
Reklama
Populiarumas
Artimųjų įtaka
Įpročiai
Neišvengiamumas
Jokie
Naudojimasis bankomatu
Naudojimasis interneto banku
Naudojimasis „Mobiliojo banko paslauga“
Naudojimasis banko išmaniosiomis programėlėmis

6. Kaip vertinate pateiktus teiginius apie bankomatų naudojimo patogumą, patikimumą, saugumą? ✪

Visiškai sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Visiškai nesutinku
Patogu
Paprasta
Efektyvu
Skatina tobulėti
Saugu
Patikima

7. Kaip vertinate pateiktus teiginius apie interneto banko naudojimo patogumą, patikimumą, saugumą? ✪

Visiškai sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Visiškai nesutinku
Patogu
Paprasta
Efektyvu
Skatina tobulėti
Saugu
Patikima

8. Kaip vertinate pateiktus teiginius apie išmaniųjų banko programėlių naudojimo patogumą, patikimumą, saugumą? ✪

Visiškai sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Visiškai nesutinku
Patogu
Paprasta
Efektyvu
Skatina tobulėti
Saugu
Patikima

9. Kaip vertinate pateiktus teiginius apie „Mobiliojo banko“ naudojimo patogumą, patikimumą, saugumą? ✪

Visiškai sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Visiškai nesutinku
Patogu
Paprasta
Efektyvu
Skatina tobulėti
Saugu
Patikima

10. Kaip vertinate pateiktus teiginius apie vartotojų pasipriešinimą bankų siūlomoms technologinėms naujovėms? ✪

Visiškai sutinku
Iš dalies sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Iš dalies nesutinku
Visiškai nesutinku
Informacijos trūkumas dėl naudojimosi paslaugomis
Elektroninių operacijų vykdymo saugumo nepasitikėjimas
Nemoku, neturiu galimybės naudotis internetinėmis paslaugomis
Geriau nuvykstu į banko skyrių ir „gyvai“ pabendrauju su banko specialistu
Nenoras keisti nusistovėjusių įpročių

11. Ar pageidautumėte, kad bankai organizuotų mokymus, kaip naudotis technologijomis tvarkant savo kasdienius finansus: ✪

12. Kokiu Jums priimtinu būdu bankai galėtų organizuoti mokymus, kaip naudotis technologijomis tvarkant savo kasdieninius finansus. Galimi keli variantai. ✪

13. Įvardinkite, kokių technologinių naujovių Jūs dar pageidautumėte tvarkant savo kasdieninius finansus? ✪

14. Jūsų lytis ✪

15. Jūsų amžius ✪

16. Jūsų šeimyninė padėtis ✪

17. Jūs gyvenate ✪

18. Jūsų išsilavinimas ✪

19. Jūsų mėnesinės pajamos (litais) ✪

20. Jūsų socialinė padėtis ✪