Klientų požiūris į kavinės "Charlie pizza" aptarnavimą ir maisto kokybę.

Laba diena,

Esam Vilniaus kolegijos studentės.

Rašom projektinį darbą, susijusį su klientų aptarnavimu. Apklausos tikslas – išsiaiškinti, kaip "Charlie pizza" kavinės klientai vertina aptarnavimą. Todėl visi atsakymai į kiekvieną klausimą mums yra labai svarbūs. Užtikriname, kad apklausa  - anonimiška, ir visi Jūsų pateikti atsakymai bus panaudoti tik statistinei analizei.

 

 Iš anksto dėkojame už Jūsų nuoširdumą.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar lankotės "Charlie pizza" kavinėje?

Jeigu atsakėte "Ne", pereikite prie 6 klausimo.

2. Kaip dažnai lainkotės "Charlie pizza" kavinėje?

3. Kas lemia jūsų apsilankyma "Charlie pizza"?

4. Įvertinkite pateiktus aspektus "Charlie pizza" kavinėje. 1- labai blogai, 2- blogai, 3- vidutiniškai, 4- gerai, 5 -labai gerai.

1
2
3
4
5
Maisto kokybė
Aplinka
Aptarnavimas
Švara
Kainos

5. Su kuriomis iš išvardintų situacijų, kalbant apie aptarnavimą ir maisto kokybę, esate susidurę "Charlie pizza" kavinėje?

6. Jei būtų galimybė pasirinkti vieną iš šių dalykų, kurį rinktumetės?

7. Ką Jūsų nuomone būtų galima pakeisti "Charlie pizza" kavinėje, kalbant tiek apie maisto kokybę, tiek apie aptarnavimą?

8. Jūsų lytis

9. Jūsų amžius