Klausimynas PEDAGOGAMS apie emocinį intelektą, dirbantiems su ikimokyklinio ir/ar priešmokyklinio amžiaus vaikų grupe.

2. Koks Jūsų požiūris į emocinio intelekto ugdymą? Kodėl? (Prašome į klausimą atsakyti kuo išsamiau)

  1. Teigiamas. Tai turi dideles itakos tolimesniai vaiko emocinei raidai
  2. Turėtų būti ugdomas, nes vaikai užaugs atsakingesni, sėkmingesni ir po programos vaikai drasesni, draugiškesni.
  3. reikia ugdyti emocinį intelektą, emocijas pažinti ir jas įvardinti, valdyti emocijas. Nes žmonės mokės pozityviai bendrauti.
  4. Teigiamas, labai svarbu ir labai reikia jį ugdyti visiems: tėvams, vaikams, pedagogams.
  5. Tai svarbi socialinių įgūdžių dalis. kuo aukštesnis emocinio intelekto lygis, tuo lengviau suprasti partnerius ir su jais bendrauti.
  6. Tai ypač svarbu. Tuo pačiu tai sunkus uždavinys ugdytojui, nes vaikai yra iš labai skirtingų mažesnį ar didesnį emocinį stabilumą turinčių šeimų.
  7. Teigiamas
  8. Lavindami emocinį intelektą, mes mokomės pažinti ne tik savo, bet ir kitų emocijas, poreikius, tikslus, mokomės tinkamai prisitaikyti prie tam tikrų situacijų, spręsti problemas, laviname mąstymą, dėmesį ir t.t. Manau, kad tai iš dalies nulemia ir kitas protines būkles. Tiesa, nemanau, kad, lavindami emocinį intelektą, surinksime aukštesnius IQ balus, tačiau mūsų gebėjimai tikrai patobulės.
  9. geras. reikia ugdyti emocinį intelekta. vaikai gražiau elgiasi.
  10. Būtinas, nes tai žmogaus pamatas.Negebant susikaupti, išgirsti kitokiti intelekto tipai nesivysto,kaip turėtų.