Klaidinančios reklamos įtaka finansinių paslaugų vartotojų elgsenai

Jūsų atsakymai padės suprasti ir įvertinti klaidinančios reklamos įtaką finansinių paslaugų vartotojų elgsenai. Apklausą atlieka Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokyklos magistratūros studentas Regimantas Čereška. Anketa yra anoniminė. Tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajame darbe. Ačiū už skirtą laiką ir Jūsų atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Atsiradus finansinių paslaugų (pvz., greitojo kredito, būsto paskolos, gyvybės draudimo, investicinio indėlio ir t.t.) poreikiui Jūs:

Kas Jus paskatina įsigyti finansines paslaugas?

Finansinių paslaugų reklama Jums yra:

Finansinių paslaugų reklama Jūsų nuomone yra:

Jūsų nuomone, klaidinanti finansinių paslaugų reklama yra susijusi su informacija apie:

Kurioms finansinėms paslaugoms Jūsų manymu būdinga klaidinanti reklama:

Klaidinančios finansinių paslaugų reklamos skleidimo būdai Jūsų manymu yra:

Koks yra klaidinančios finansinių paslaugų reklamos poveikis Jūsų, kaip vartotojo, elgsenai?

Įsigijęs finansines paslaugas Jūs būnate:

Jūsų lytis:

Kuriai amžiaus kategorijai Jūs priklausote?

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų asmeninės pajamos, gaunamas per mėnesį, atskaičius mokesčius yra: