Klaidinančios reklamos įtaka finansinių paslaugų vartotojų elgsenai

Koks yra klaidinančios finansinių paslaugų reklamos poveikis Jūsų, kaip vartotojo, elgsenai?

  1. Tokių fin.institucijų paslaugomis nesinaudoju, kurios skleidžia klaidinančią informaciją.
  2. teigiamas, viena kartą pajutęs pasekmes, stengiesi gyventi pagal išgales :)
  3. aplamai nesinaudoju
  4. neturi itakos - todel kad visose tas pats
  5. Stengiuosi iš vis nesinaudoti klaidinančią finansinių paslaugų reklamą skleidžiančios įstaigos paslaugomis
  6. stengiuosi nekreipti dėmesio
  7. pirmiausia nepatampu tokios įmonės klientu
  8. Neprisirišu prie pavadinimo. Dažniausiai reklamos klaidina nenurodydamos išsmaios informacijos apie paslaugas (rizika ją priismant ir pan.), tad mano nuomone jokioje viešinimo priemonėje ji nebus tiksli ir išsami. Dėl šių priežasčių kas kartą atkreipiu dėmesį į tuo momentu reikiamą paslaugą ir kur galiu ją gauti man tinkamomis sąlygomis.
  9. Nesinaudoju iš viso
  10. kadangi nesu naudojusi nurodytų paslaugų, apie poveikį negaliu sakyti