Kelionių organizatoriaus žinomumo didinimas

Gerb. respondente, esu Vilniaus kolegijos, Verslo vadybos fakulteto, turizmo vadybos trečiojo kurso studentė. Šiuo metu atlieku tyrimą savo baigiamajam darbui, kurio tikslas - išsiaiškinti, kokiomis komunikacijos rūšimis turizmo paslaugų vartotojus galima pasiekti geriausiai. Ši apklausa yra anoniminė, visi Jūsų pateikti atsakymai yra labai reikalingi objektyvių tyrimo rezultatų gavimui ir jie bus panaudoti tik statistinei analizei. Dėkoju už Jūsų nuoširdžius atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar Jums yra tekę naudotis kelionių organizatoriaus paslaugomis?

2. Ar esatę girdėjęs/(-usi) apie kelionių organizatorių "Poilsis ir Mes"?

3. Iš kur sužinojote apie kelionių organizatrorių "Poilsis ir Mes" ?

4. Jeigu Jums prireiktų kelionių organizatoriaus paslaugų, kur pirmiausia ieškotumėte ar kreiptumėtės? (pasirinkite 1-2 variantus)

5. Kaip elgiatės prieš įsigydamas/(-a) paslaugą iš ją teikiančios įmonės?

6. Įvertinkite šių veiksnių aktualumą įmonės įvaizdžio formavimui:

1-visiškai nesvarbu
2-labiau nesvarbu nei svarbu
3-neturiu nuomonės
4-labiau svarbu nei nesvarbu
5-labai svarbu
Įmonės individualumas (dizainas, stilius ir kita)
Įmonės kultūra (tradicijos, vertybės)
Įmonės socialinė atsakomybė (aplinkos apsauga, darbuotojų gerovė ir t.t.)
Įmonės komunikacija (matyta reklama, atpažįstamas logotipas ir t.t.)
Įmonės patirtis (įmonės gyvavimo laikas)
Teikiamų paslaugų įvairovė
Aptarnavimo greitis
Akcijos
Paslaugų kaina
Paslaugų kokybė
Įmonės tinklapio dizainas ir jo informatyvumas
Interaktyvumas (anketa soc. tinklalapyje "Facebook", internetinis dienoraštis ir t.t.)
Klientai, kuriuos aptarnauja įmonė

7. Įvertinite reklamos efektyvumą, formuojant įmonės įvaizdį ir didinant jos žinomumą tarp vartotojų, šiuose reklamos kanaluose:

1-visiškai neefektyvu
2-labiau neefektyvu nei efektyvu
3-neturiu nuomonės
4-labiau efektyvu nei neefektyvu
5-labai efektyvu
Televizijoje
Internete
Radijuje
Lauke (stendai, iškabos, plakatai ir t.t.)
Periodiniuose leidinuose (laikraščiai, žurnalai, katalogai ir t.t.)
Neperiodiniuose leidiniuose (skrajutės, lankstinukai, brošiūros, bukletai ir t.t.)
Tiesioginė reklama (paštu, el. paštu, telefonu)
Ant transporto priemonių
Viešajame transporte (miesto, tarpmiestiniame)
Netradicinė reklama (orginali reklama neįprastose vietose, neįprasto formato reklama)

8. Ar naudojatės soc. tinklapio "Facebook" paieška, ieškodami paslaugas teikiančių įmonių?

9. Kaip manote, kokius pranašumus suteikia įmonei puslapio sukūrimas "Facebook" soc. tinklapyje? (pasirinkite 1-2 variantus)

10. Kurie iš pateiktų Lietuviškų televizijos kanalų šiuo metu yra Jūsų žiūrimiausi? (pasirinkite 1-2 variantus)

11. Kurios iš pateiktų radijo stočių yra Jūsų klausomiausios? (pasirinkite 1-2 variantus)

12.Kurie iš pateiktų naujienų portalų yra Jūsų skaitomiausi internete? (pasirinkite 1-2 variantus)

13. Kokia reklama internete labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį? (pasirinkite 1-2 variantus)

14. Jūsų lytis?

15. Jūsų amžius?

16. Jūsų užimtumas?

17. Jūsų pajamos per mėnesį?