Informacinių technologijų įtaka nuotolinių studijų kokybei. Anketa dėstytojams

NUOTOLINIŲ STUDIJŲ DĖSTYTOJO ANKETA

Gerbiamieji, ši anketa skirta išsiaiškinti informacinių technologijų įtaką nuotolinių studijų kokybei. Norėčiau  Jus pakviesti dalyvauti Lietuvos edukologijos universiteto Socialinių mokslų fakulteto Ekonomikos katedros studentės atliekamame moksliniame tyrime. Tikiuosi, kad Jūsų nuoširdūs atsakymai padės toliau sėkmingai vystyti, pritaikyti ir tobulinti nuotolinių studijų kokybę pagal informacinių technologijų pažangą ir besimokančiųjų poreikius. Taigi, aš tikiuosi, kad tyrimo rezultatų apmąstymas pagerins ir Jūsų dėstymo nuotolinėse studijose sąlygas.
Anketa yra anoniminė- vardo ir pavardės rašyti nereikia, Jūsų asmeniniai duomenys nebus panaudojami. Nors anketa yra plati ir atsakinėjimas į ją užtruks apie 7-12 min., bet Jūsų nuomonė yra labai svarbi ir,tikuosi, galėsite skirti savo brangaus laiko.
Atsakant į 1-3 ir 16-21 klausimus, prašyčiau nurodyti vieną, svarbiausią Jums tinkantį atsakymą. Atsakant į 4-6 klausimus, galite pasirinkti net kelis atsakymus. Atsakant į 7-15 klausimus, prašau atskyti taip: kairėje lapo pusėje perskaitykite teiginį ir toje pat eilutėje įvertinkite ar šiam teiginiui pritariate. Prašyčiau žymėti Jums tinkančio atsakymo skaičių.
Anketos pabaigoje prašau nurodyti trumpą informaciją apie Jus. To man reikia, norint išsiaiškinti įvairias nuotolines studijas teikiančias grupes, kurios man rūpimais klausimais gali turėti skirtingą nuomonę.
Jei Jums kils klausimų, norėsite išreikšti savo nuomonę ir pasiūlymus, prašau rašykite į el. paštą [email protected] arba skambinkite telefonu 867294116. Taip pat būčiau dėkinga, jei šią anketos nuorodą rekomenduotumėte savo kolegoms, kurie taip pat teikia nuotolines studijas.Svetainėje apklausa.lt ta pačia tema panaši anketa pateikta ir studentams, todėl būčiau begalo dėkinga, jei rekomenduotumėte ir savo studentams. Dėkoju Jums už nuoširdžius atsakymus.

Tyrėja

Anketa neprieinama

Pakalbėkime apie nuotolines studijas: 1. Jūsų nuomone, studentams studijuoti nuotoliniu būdu yra:

2. Kaip manote, kokia forma vedami mokymo kursai yra efektyviausi:

3. Kuriuo nuotolinių studijų modeliu grįstos Jūsų dėstomos nuotolinės studijos:

4. Kuriais virtualios mokymosi aplinkos asinchroninio modelio įrankiais dažniausiai naudojatės nuotolinių studijų dėstyme:

20. Būčiau labai dėkinga, jei pasidalintumėte savo mintimis, nuomone ir pasiūlymais, kaip informacinės tecnologijos įtakoja nuotolinių studijų kokybę. Dėkoju Jums už nuoširdžius atsakymus

  1. Žymiai patogiau bendrauti su dėstytoju, užsiėmimų laiką galima pasirinkti individualiai
  2. Viena is geresniu ideju yra naudoti irasus is paskaitu. Sudaryti irasu biblioteka, kad studentas galetu pasinaudoti ir rasta reikiama informacija prireikus.
  3. Manau, kad nuotolinės studijos nėra efektyvios tarkim faktų išmokimo mintinai klausimu (tarkime jeigu reikia išmokti atmintinai lotyniškus pavadinimus) tačiau tokios studijos yra efektyvios mąstysenos klausimu (juk nesvarbu ar aš email. atsiųsiu užduotį ar žodžiu pasakysiu (juolab jei ta užduotis bus skirta išmąstymui, o ne nurašymui).
  4. xxxxx
  5. Informacinės tecnologijos pagerina nuotolinių studijų kokybę.
  6. Pakankamai viskas yra gerai.
  7. gerai
  8. labai gerai
  9. labai naudingos
  10. Nuotolinės studijos be IT šiandien sunkiai įsivaizduojamos. IT nuotolines studijas paverčia pilnavertėmis, lavina studentų įgudžius ir nuotolines studijas daro prieinamomis ir patraukliomis. Beja lavina ir dėstytojų kompiuterinį raštingumą, kas ypač aktualu.
…Daugiau…

21. Kokį pedagoginį vardą turite:

5. Kokiomis nuotolinio mokymosi sistemomis teko naudotis:

6. Kokiomis nuotolinio mokymosi sistemomis naudojatės šiuo metu:

7. Apibūdinkite, ar ir kaip dažnai naudojatės informacinėmis technologijomis teikiant studijas nuotoliniu būdu:

8. Apibūdinkite Jūsų darbo įstaigos organizacinę veiklą, kurią pastebite:

9. Apibūdinkite, ar pritariate teiginiams apie nuotolinių studijų organizacinių veiklų tobulinimo būtinumą::

10. Įvertinkite dabartinių nuotolinių studijų kokybę įvardintuose etapuose:

11. Apibūdinkite nuotolinėse studijose savo veiklą. Jūs:

12. Apibūdinkite virtualios mokymosi aplinkos dalių svarbumą nuotolinėms studijoms:

13. Įvertinkite nuotolinių studijų kokybę lyginant jas su tradicinėmis studijomis:

14. Apibūdinkite, kaip dažnai teikiant nuotolines studijas, naudojatės atvirais mokymosi ištekliais. Jūs:

Pabaigai keli klausimai apie Jus: 16. Koks Jūsų pedagoginio darbo stažas (įrašykite metus):

  1. 3 metai
  2. 13
  3. 0
  4. 15
  5. 12
  6. 11
  7. 3
  8. 9
  9. 10
  10. 5
…Daugiau…

15. Įvertinkite teiginius apie nuotolines studijas:

17. Koks Jūsų amžius (įrašykite metus)

  1. 34
  2. 26
  3. 42
  4. 22
  5. 42
  6. 42
  7. 36
  8. 26
  9. 20
  10. 32
…Daugiau…

18. Kokį mokslinį laipsnį turite:

19. Kokioje aukštojoje mokykloje Jūs teikiate nuotolines studijas

Kitas variantas (įrašykite aukštosios mokyklos pavadinimą)

  1. VPU
  2. KVAM
Susikurti savo anketą