Informacinių technologijų daromas poveikis Klaipėdos miesto viešojo transporto paslaugų kokybei

Esu Klaipėdos universiteto, socialinių mokslų fakulteto, viešojo administravimo bakalauro studijų programos studentė, Donata Odinaitė. Prašau Jūsų atsakyti į anketoje pateiktus klausimus, siekiant nustatyti kokį poveikį informacinės technologijos daro Klaipėdos miesto viešojo transporto paslaugų kokybei. Duomenys bus naudojami bakalauro baigiamajame darbe, viešai skelbiami nebus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis? ✪

Jūsų amžius? ✪

Jūsų išsilavinimas? ✪

Kaip dažnai naudojatės Klaipėdos viešojo transporto paslaugomis?

Koks būdas apmokėti už transporto paslaugą Jums priimtiniausias?

Ar autobusuose įrengtos stebėjimo kameros ir vaizdo registratoriai suteikia paslaugai saugumo?

Kurios iš išvardintų informacinių technologijų Jums yra naudingiausios? ✪

Įvertinkite, kokią įtaką išvardintos informacinės technologijos daro paslaugos kokybės gerinimui? ✪

1 - nedaro įtakos, 2 - daro nedidelę įtaką, 3 - neturiu nuomonės, 4 - daro nemažą įtaką, 5 - daro didelę įtaką
1
2
3
4
5
Elektroninė bilietų sistema
Vaizdo kameros ir registratoriai autobusuose
Maršrutų tvarkaraščių ekranai sustojimo vietose
Tvarkaraščių ir informacijos teikimas internetinėje svetainėje
Galimybė stebėti autobusų maršrutus realiu laiku internetinėje svetainėje
Garsinis pranešimas apie stoteles

Kaip įvertintumėte Klaipėdos viešojo transporto paslaugų kokybę? ✪

Ar informacinės technologijos yra reikalingos ir naudingos viešojo transporto sektoriuje? ✪

Kokį neigiamą poveikį informacinių technologijų diegimas sukuria viešojo transporto kokybei?

Sužymėkite pateiktas savybes didėjimo tvarka nuo 1 iki 10, pagal tai, kiek jos Jums svarbios, vertinant viešojo transporto paslaugas

1 - mažiausiai svarbios, 10 - labiausiai svarbios savybės
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Komfortas
Estetinė aplinka, švara
Saugumas
Vairuotojų kultūra, dėmesingumas
Patikimumas, punktualumas
Geras viešojo transporto maršrutų pasiekiamumas
Ekologiškumas (ekologiškomis dujomis varomi autobusai)
Informacinių technologijų pritaikymas (e-bilietai, tvarkaraščiai internete ir t.t.)
Pakankamas aptarnaujančių maršrutų dažnis
Ilgesnis autobusų važiavimo grafiko laikas

Kurios informacinės technologijos, taikomos viešajame transporte (e-bilietai, vaizdo kameros, ekranai stotelėse, garso pranešimai, el. tvarkaraščiai ir t.t.) manote, jog nepasiteisino? Pakomentuokite, kodėl?

Parašykite, kaip Jūs manote, kokios dar informacinės technologijos galėtų būti diegiamos, siekiant pagerinti Klaipėdos viešojo transporto paslaugų teikimą?