IKT taikymas ugdant 2 klasės mokinių pažinimo kompetenciją

Gerb. būsimi pedagogai,

Esu Vilniaus kolegijos, Pedagogikos fakulteto, pradinio ugdymo studijų programos studentė. Rašau diplominį darbą tema: „IKT taikymas ugdant 2 klasės mokinių pažinimo kompetenciją" . Šia anketa siekiu išsiaiškinti Jūsų, kaip būsimų pedagogų, praktinę patirtį, kurią atlikote mokyklose pedagoginės praktikos metu, ugdant 2 klasės mokinių pažinimo kompetenciją taikant IKT. Apklausa anoniminė. Dėkoju už nuoširdžius atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1.Kelinto kurso esate studentė ( -as)?

2.Kokiame miesto ar kaimo tipo vietovėje esate atlikusi (ęs) praktiką?

3.Jūsų nuomone, kokie metodai gali būti taikomi ugdant 2 klasės mokinių pažinimo kompetenciją?

4.Jūsų nuomone, kuo naudingas IKT taikymas ugdant 2 klasės mokinių pažinimo kompetenciją vaikui?

5.Kokiose pamokose, praktikos metu, taikėte IKT ugdant 2 klasės mokinių pažinimo kompetenciją?

6.Atliekant pedagoginę praktiką, jūs pastebėjote, kad pradinio ugdymo pedagogai taiko IKT

Labai retai
Retai
Kartais
Dažnai
Labai dažnai
Kompiuterines mokomąsias programas
“PowerPoint” pateiktis
“Prezi” pateiktis
Nuotraukų ir paveikslų redagavimo programas (Paint Net, Picture Manager)
Skaičiuokles
Kompiuterinius lavinamuosius žaidimus
Vaizdo medžiagos apdorojimo programas (pvz. Windows Live)
E-mokyklos portalo medžiagą
Pradinio ugdymo pedagogų asmeninėse savetainėse patalpintą medžiagą
“Youtube” kanale esančia audio/video medžiagą
Socialinį tinklą “Facebook”
Bendravimo priemonę “Skype”
Gerosios patirties praktikos bendruomėnę: ICT ways

7.Atliekant pedagoginę praktiką pastebėjote, kad pradinio ugdymo pedagogas ugdydamas 2 klasę mokinių pažinimo kompetenciją naudojo šias technines priemones: