Taip Ne Neturiu nuomonės būtinas naujas ugdymas, nes pasikeitė patys vaikai GERESNI VAIKŲ PASIEKIMAI UGDYME iš dalies pritariuinovacijoms, bet ne per daug radikalioms, kur viskas vaikams leidžiama, paisoma tik jų norų. Keičiasi vaikai, todėl būtinas kitoks ugdymas keičiasi vaikai, vertybės todėl reikia keisti ir ugdymo metodus kitokie vaikai nori kitokio bendravimo laisvės vaikai gauna pakankamai namuose, tuoj nebesusitvarkysime visai nes bus geresni pasiekimai pritariu į vaiką orientuotam ugdymui, nes rezultatai bus geresni Pritariu, kad reikia dirbti dėl vaiko dėl jo poreikių o ne dėl popierių ne dėl to kad būtum geresnė už kolegę pritariu viskam, kas nauja, įdomu vaikams pritariu visur ir visoms naujovėms reikia dirbti taip, kad vaikai ugdytųsi, jiems būtų gera darželyje, o inovacijos čia nieko dėtos reikia keistis, nes keičiasi laikai, viskas keičiasi reikia tobulėti, nestovėti vietoje šiais laikais būtina kitoks ugdymas, negu anksčiau Šiuolaikine ugdymo filosofija, dėmesio centre – vaikas, jo poreikiai, jo saviraiška tačiau, kad sėkmingai būtų įgyventos naujos straregijos, reikia keisti darbo organizavimo tvarką ir kurti naujus grupių modelius. tai būtina, nes ir vaikai visaikitokie šiais laikais. todėl, kad pasikeitė vaikai, laikai, nebetinka tas, kas sena vaikai dabar labai protingi, imlūs, jiems reikia kitokio, į juos orentuoto ugdymo vaikas -tai invidualybė viskas juda į priekį, niekas vietoje nestovi Viskas, kas nauja, veda į geresnius pasiekimus.
Nesupranta Neįvertina Priima su džiaugsmu Skleidžia idėjas, rodo iniciatyvą dar per maži, kad vertintų, jiems gerai, kad gerai ji dar per maži vertinti tokį dalyką jie darosi aktyvesni, dirba su malonumu jie dar per maži suvokti, kad čia kažkas naujo, jie mano, kad visada taip buvo. jie dar per maži verinti, jiems viskas atrodo taip. kaip turi būti jie džiaugiasi, bet dar per maži suprasti, kad čia kažkas naujo jiems daug įdomesnis gyvenimas darželyje, noriai eina, nenori kartais eiti namo jiems gera darželyje, nebėra taip, kad darželis buvo kaip bausmė jiems malonu, kad gali patys inicijuoti veiklą, klausoma ir pritariama jų norams jiems malonu, kai kasdieną dirba, veikia vis kitaip, gali patys rinktis veiklą jiems viskas, kas įdomu, yra nauja jie nenori nuobodaus, vienodo, auklėtojos primestougdymosi. jie nori patirtinio ugdymosi per maži per maži vertinti susidomėjimas,teigiamos emocijos tampa savarankiškesni, aktyvesni vaikai aktyvesni, noriai patys inicijuoja vaiklas, aktyviai teikia idėjas vaikai daug aktyvesni, kai jiems suteikiama galimybė rinktis veiklą vaikai daug aktyvesni, kai jiems suteikiama pasirinkimo laisvė vaikams labiau patinka vadovauti, o ne paklusti vaikams nusibodęs, nebepriimtinas senasis ugdymas vaikams tai įdomiau Vaikas su ugnele akyse laukia, ką šiandien jiems paruošiau. jie laukia naujų įspūdžių
Nesupranta Neįvertina Priima su džiaugsmu mažai domisi ugdymu atsargiai, kartais abejingai dauguma kitokio ugdymo nepajuto džiaugaisi vaikų gebėjimais, džiaugiasi, kad vaikams patinka, kad jie darosi protingesni, imlesni džiaugiasi, kad vaikams smagu džiaugiasi vaikų pasiekimais, aktyviu gyvenimu darželyje jie ir patys daug dalyvauja ugdyme jie mažai domisi ugdymu, liems svarbiausia vaiko priežiūra jiems patinka kai vaikai su džiaugsmu eina į darželį, kad daug visko išmoksta jiems svarbu, kad vaikai būtų prižiūrėti tinkamai ir saugūs jiems svarbu, kad vaikai gerai jaučiasi mano vaikaui gerai, tai ir man gera mato, kad vaikai laimingi, patenkinti ugdymo įstaigoge mato, kad vaikams darželyje įdomu mažai domisi ugdymo naujovėmis mažai tėvai domisi ugdymu nei taip nei ne nelabai jiems rūpi ugdymo naujovės, jie džiaugiasi, kad vaikams gerai priima įvairiai priima pusėtinai. džiaugiasi, nes vaikams gerai, bet vistiek nori kad vaikams būtų suteikiama akademinių žinių bei paruošiama mokyklai stebisi, kad tiek daug patirtinio ugdymosi abejoja jų tikslingumu TĖVAI MAŽAI DOMISI VAIKŲ UGDYMU
stabdo inovacijų sklaidą padeda inovacijų sklaidai neturiu nuomonės jiems sunku keistis dauguma vyresnio amžiaus pedagogai nebenori inovacijų darbe jam sunku persiorientuoti, keistis jiems sunku pasikeisti jiems sunku persiorientuoti jiems sunku persiorientuoti, nebenori keistis jiems sunku persiorientuoti, nebenori keisti savo darbo pobūdžio jie nebenori keistis, konservatyvumas trukdo kiekvienas žmogus vis kitoks, sunku atsakyti kompetetingumas,didžiulė darbo patirtis,nuolatinis vaikų ugdymo kokybės tobulinimas,supratingumas konservatyvumas Ne amžius, o žmogus sąlygoja darbo kokybę Neatitinka vaiko interesų nebenori keistis ir keisti savo darbo stilių nebepaslankus, vangus nei taip nei ne,priklauso nuo žmogaus supratimo,atsidavimo darbui. ne nuo amžiaus priklauso,nuo žmogaus savybių ne viską lemia žmogaus amžius, labai svarbu ir kitos žmogaus savybės, kompetencijos Nuo amžiaus mažai priklauso. Bėda yra asmenybėje. Vyresnis gali dirbti puikiai, o jaunas kad tik atstūmt. Pagal žmogaus individualumą, yra labai žingeidžių , ugdytinių, tėvų mylimų, gerbiamų pedagogų vyresnio amžiaus ir atvirkščiai. Priklauso nuo jo vertybių Priklauso nuo pačio žmogaus, visai nesvarbu, koks jo amžius. Svarbiausia, ar jis turi noro tobulėti ar leidžia viskam plaukti pasroviui. Tai priklauso nuo asmeninių savybių tai priklauso nuo paties žmogaus tai priklauso nuo žmogaus viskas priklauso nuo žmogaus Viskas priklauso nuo žmogaus. vyresni žmonės labiau nusiteikę prieš technologijas ir dažnai vadovaujasi nepagtįstais ir išgalvotais faktais, kad pvz kompiuterinės technologijos kenkia. vyresniam žmogui sunku keistis vyresniam žmogui sunku keistis, bet priklauso nuo žmogaus būna įvairiai, priklauso nuo pačio žmogaus vyresni bijo permainų, sumkiau priima naujoves
stabdo inovacijų sklaidą padeda inovacijų sklaidai neturiu nuomonės Analogiši klausimai 12-o, 14-o dabo stažas su inovacijų sklaida nesusijęs didžiausia papkė pažymėjimų ir galybė popierių kompetencijų papkėj dar neparodo, kad pedagogas yra labai kompetetingas. čia vėlgi viskas priklauso nuo žmogaus. jaučiamas nuovargis darbe, nenoras imtis kažko naujo jeigu pedagogas visą stažą dirbo su ikimokyklinukais,jam matyti geriau, kad pasenęs ugdymas nieko gero neduoda kartais tuo motyvuojama - mano patirtis leidžia nieko nedaryti... manau, kad įtakos didesnės neturi, didedis darbo stažas didina darbo patirtį. manau, kad kuo ilgesnis stažas, tuo pedagogas geriau mato, kad būtina keistis nes vyresniame amžiuje nebesinori keistis nuovargis, įprotis dirbti taip, kaip nuo seno dirba nuo žmogaus priklauso patirtis - didžiausias mokytojas patirtis, mokymai, savarankiškas tobulėjimas - visa tai leidžia pedagogui pamatyti, kadgalima dirbti kitaip Patirtis reikalinga ir vėl priklauso nuo žmogaus koks jo požiūris ir kiek jis kompententingas pavargę nuo didelės informacijos pavargo nuo reformų Priklauso nuo pačio žmogaus priklauso nuo pedagogo noro dirbti priklauso nuo žmogaus tai būtų vyresnis pedagogas,jam sunkiau diegti naujoves Tai priklauso nuo asmeninių savybių tai priklauso nuo paties žmogaus viskas priklauso nuo žmogaus charakterio viskas remiasi į finansavimą, jaunesni - išradingesni