22. Ką, Jūsų manymu, reikėtų tobulinti įmonės veikloje, siekiant konkurencinio pranašumo ir didesnio klientu susidomėjimo atžvilgiu (įrašykite)?
Daugiau reklamos.
lojalumo programa
stengtis kad nesikeistu personalas daznai, geriau motyvuoti darbuotojus
Salonas nera auksto lygio, todel ir kainos yra nedideles, turetu stengtis didesni demesi skirti visam grozio salonui, ir darbuotojams ir teikiamoms paslaugoms.
Uztikrinti dar grieztesnius reikalavimus saugioms paslaugoms teikti, nes daznai pasitaiko pamatyti nesterilizuotu instrumentus
Man labai svarbu buti informuotai apie grozio paslaugoms taikomiems pasiulymams, geriausias variantas socialiniuose tinkluose, pavyzdzius fcbk
Noreciau gauti beauty nail naujienlaiski
sudaryti palankias salygas darbuotojams kad butu patenkinti ir darbo grafiku ir atlyginimais, nes kai darbuotojas patenkintas, maloniau aptarnaus klientus, daugiaus sypsosis, profesionaliau atliks savo darba. malonus aptarnavimas ir profesionaliai attliktas darbas skatins didesnio klientu susidomejima ir pranasuma kitu salonu atzvilgiu.