Elektroninės prekybos kokybės veiksnių lemiančių klientų pasitenkinimą ir lojalumą nustatymas

 

Ši anketa yra sudaryta VU kokybės vadybos magistrantūros studijų studentės. Apklausos tikslas yra nustatyti svarbiausius elektroninės prekybos kokybės veiksnius, lemiančius vartotojų pasitenkinimą ir lojalumą. Anketa yra anoniminė. Iš anksto dėkoju už Jūsų nuoširdžius atsakymus, kurie įneš didelį indėlį į atliekamą tyrimą. Iškilus klausimams kreiptis Mazenaster@gmail.com.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar bent kartą pirkote prekes ar paslaugas internetu? (Jeigu atsakymas “ne”, pereikite prie 8 klausimo)

2. Kaip dažnai perkate prekes ar paslaugas internetu?

3. Kokiose elektroninės prekybos svetainėse perkate?

4. Dažniausiai perkate iš tų pačių elektroninės prekybos svetainių ar ieškote naujų?

5. Kokio tipo elektroninės prekybos svetainėse dažniausiai perkate? (Galima pažymėti daugiau kaip vieną atsakymą)

6. Ką dažniausiai perkate elektroninės prekybos svetainėse? (Galima pažymėti daugiau kaip vieną atsakymą)

7. Kas labiausiai riboja ir kas labiausiai lemia pirkimą internetu?

Riboja
Lemia
Svetainės navigacijos žinojimas
Informacijos apie prekes ir paslaugas pateikimas
Asmeninių duomenų saugumas
Apmokėjimo galimybės
Komunikavimas (pagalba realiu laiku, greitas reagavimas į užklausas)
Kaina
Asortimentas
Pristatymo laikas
Grąžinimo sąlygos ir garantija
Patogumas pirkti
Patikimumas (pardavėjo įsipareigojimų laikymasis)
Dizaino pritaikomumas prie veiklos pobūdžio
Reklama
Praktiškumas (perkama tik tai ko reikia)

8. Kaip vetinate šiuos svetainių kokybės veiksnius pagal svarbą nuo 1 balo (nesvarbus) iki 5 balų (labai svarbus)?

Nesvarbus (1)
Mažiau svarbus (2)
Nei svarbus, nei nesvarbus (3)
Labiau svarbus (4)
Labai svarbus (5)
PATOGUMAS (lengva rasti reikiamos informacijos)
INFORMACIJOS KOKYBĖ (visa informacija apie teikiamas prekes ar paslaugas aiškiai išdėstyta)
PASITIKĖJIMAS (pasitikėjimą užtikrinantys atsiliepimai ir įvertinimai)
DIZAINAS (pagal veiklos pobūdį tinkantis ir suprantamas)
EMPATIJA (teigiamos emocijos)

9. Kaip vertinate interneto svetainių patogumo, dizaino ir empatijos kokybės veiksnius pagal teiginius nuo 1 balo (visiškai nesvarbus) iki 5 balų (labai svarbus)?

Visiškai nesvarbus (1)
Iš dalies nesvarbus (2)
Nei svarbus nei nesvarbus (3)
Iš dalies svarbus (4)
Labai svarbus (5)
Patogus ir lengvai išmokstamas elektroninės prekybos svetainės valdymas.
Aiški ir suprantama elektroninės prekybos svetainė.
Lengvas naršymas svetainėje.
Svetainės patraukli išvaizda.
Svetainės dizainas pritaikytas veiklos pobūdžiui.
Elektroninės prekybos svetainė paruošta pagal nuostatas ir reikalavimus.
Teigiamos patirties jausmas.

10. Kaip vertinate interneto svetainių informacijos kokybės ir pasitikėjimo kokybės veiksnius pagal teiginius nuo 1 balo (visiškai nesvarbus) iki 5 balų (labai svarbus)?

Visiškai nesvarbus (1)
Iš dalies nesvarbus (2)
Nei svarbus nei nesvarbus (3)
Iš dalies svarbus (4)
Labai svarbus (5)
Informacijos apie prekes ir paslaugas tikslumas iki smulkiausių detalių.
Informacijos apie prekes ir paslaugas aktualumas.
Informacija apie prekes ir paslaugas lengvai suprantama.
Informacija apie prekes ir paslaugas pristatyta tinkamiausiu formatu (nuotraukos, video).
Svetainės gera reputacija.
Apmokejimo saugumas.
Vartotojų asmeninės informacijos saugumo užtikrinimas.
Vartotojo asmeninė paskyra.
Lengvos komunikavimas su organizacija.
Visų įsipareigojimų ir terminų laikymosi užtikrinimas.

11. Jūsų lytis:

12. Jūsų amžius:

13. Jūsų išsilavinimas:

14. Jūsų vidutinės mėnesio pajamos:

15. Jūsų kompiuterinio raštingumo kompetencijų vertinimas: