Elektroninės komercijos vertinimas pirkėjo atžvilgiu

Gerbiami respondentai, iš anksto dėkoju už bendradarbiavimą ir anoniminės anketos užpildymą. Jūsų atsakymai bus panaudoti baigiamajame bakalauro darbe apie elektroninės komercijos vertinimą pirkėjo atžvilgiu. Prašau atsakyti į anketoje pateiktus klausimus taip padedant išsiaiškinti kas vartotojus pritraukia ir kas baugina perkant paslaugas ar produktus internetu. Anketa sudaryta tikslinei auditorijai - asmenims nuo 15 iki 29 metų.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1.Jūsų amžius

2.Jūsų užsiėmimas :

3.Jūsų gyvenamoji vieta:

4.Jūsų išsilavinimas:

5. Jūsų pajamos per mėnesį:

6.Ar dažnai internete ieškote informacijos apie produktus ir paslaugas prieš jas pirkdami?

Jeigu Jūsų atsakymas - niekada, keliaukite prie 9to klausimo

7.Kokiais būdais internete dažniausiai ieškote tam tikrų produktų ar paslaugų?

8.Ar ieškodami informacijos apie produktus ir paslaugas skaitote diskusijų forumus ir internetinius tinklaraščius

9.Ar teko įsigyti prekių perkant internetu)?

Jeigu Jūsų atsakymas - ne, tuomet keliaukite prie 13to klausimo

10.Kaip dažnai prekes įsigyjate internetu?

11.Naudojimosi elektronine prekyba priežastys (iki 3 atsakymo variantų ):

12.Kokiais būdais atsiskaitinėjote e. parduotuvėje ?

13.Kaip vertinate elektroninės komercijos paslaugas Lietuvoje?

14.Didžiausią nerimą keliantys veiksniai perkant internetu (iki 3 atsakymo variantų):

15.Priežastys, dėl kurių neperkate ar perkate retai e. parduotuvėse (iki 3 atsakymo variantų):

16.Jūsų nuomone, kokie veiksniai pritrauktų daugiau pirkėjų internete (iki 3 atsakymo variantų):