Eismo ženklų panaudojimas socialinės reklamos kūrime

5. Kokias emocijas sukelia ši socialinė reklama?

  1. Nevairuoju, bet reklama paveiki, nes primena, kodėl svarbu laikytis taisyklių
  2. Jautri, idomi, bet kaip vazinejau taip ir vazinesiu. Kinu ir taip perdaug... :D
  3. nesuprantu kelio ženklų vis tiek, bet buvo gražiai nufilmuota, akivaizdu, jog ne Lietuvoje, nes Lietuvoje taip gerai nenufilmuoja, nes pencijas sumažino, kaimynė Asta sakė. kur teisibė? kur aš galiu kreiptis, aš ir taip mažai gaunu, o butą reik laikyt. ne už tokią Lietuvą kovojom. Bet video patiko. o koks buvo klausimas? žišrėjau čia kažkurią dieną žinias. atsakymas yra trys. kada laimėjimą išmokėsit? kur man privažiuot? bet aš antradienį negaliu.
  4. Tiesiog priverčia susimąstyti, bet ne apie savo vairavimo įpročius
  5. Geraaaaaa reklama :) Stipri :)
  6. Žiūrėjau tik pirmas 30sek., per žiauri...
  7. Atkreipia dėmesį, įsimintina reklama.
  8. nemalonu žiūrėti, tačiau sukelia nuostabą dėl idėjos.
  9. priverčia susimąstyti apie tai kiek neatsakingas vairavimas padaro žalos
  10. Priverte susimastyti apie savo bei kitu vairavimo iprocius bei kultura, apie nesaugaus vairavimo pasekmes.