Laikrodžių prekių pirkėjų tyrimas.

Atlieku tyrimą, kurio tikslas - išsiaiškinti laikrodžių pirkėjų nuomonę apie laikrodžių pirkimą, laikrodžių pasirinkimo galimybes.

Maloniai kviečiu Jus dalyvauti šioje apklausoje. Jūsų nuomonė man labai svarbi, vertinant laikrodžių populiarumą šiandien.

Duomenys bus apibendrinti ir panaudoti akademinių studijų rengimui.

Šis klausimynas yra anoniminis.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kokia Jūsų lytis?

2. Koks Jūsų amžius?

3. Kokia Jūsų socialinė padėtis?

4. Ar Jums laikrodis gali būti stiliaus detalė?

5. Kokio stiliaus laikrodžius mėgstate?

6. Kas kiek laiko keičiate laikrodžius?

7. Kur perkate laikrodžius?

8. Kiek pinigų Jūs skiriate pirkdami rankinį laikrodį?

9. Ar sutiktumėte už laikrodį mokėti didesnę kainą žinodami, kad jis Jums tarnaus igesnį laiką?

10. Kokie veiksniai lemia laikrodžio pasirinkimą?

11. Įvertinkite savo nuomonę apie laikrodžių nešiojimą.

SutinkuNesutinkuNežinau
Kiekvienais metais seku naujausias laikrodžių mados tendencijas ir įsigyju tai, kas būna ant „bangos“
Domiuosi laikrodžių mada ir seku vyraujančias tendencijas, bet neskubu įsigyti tai, kas yra siūloma
Manau, kad laikytis laikrodžių madų yra neverta, svarbiausia turėti savo stilių
Manau, kad trūksta informacijos paie laikrodžių stilių, todėl renkuosi laikrodį kuris „krito į akį“
Man svarbu toks laikrodis, kuris rodytų tiksliai valandas ir perkant laikrodį į kitas detales nekreipiu dėmesio

12. Ar žinote laikrodžių parduotuvę „BRANDWATCH“?

13. Kas Jums suteikia informaciją apie šią parduotuvę?

14. Kokios firmos laikrodžiai Jus labiausiai domina „BRANDWATCH“ parduotuvėje?

15. Kokių gamintojų laikrodžių Jums trūkst „BRANDWATCH“ parduotuvėje?

16. Kokie motyvai Jus skatina pirkti „BRANDWATCH“ parduotuvėje?

17. Ar parduotuvė pritaikė nuolaidą kai pirkote laikrodį?

18. Kokią nuolaidą Jums pritaikė?

19. Įvertinkite „BRANDWATCH“ laikrodžių parduotuvės dirbančio personalo aptarnavimą.

SutinkuNesutinkuNežinau
Dirbantis personalas priėjo ir pasidomėjo ko aš ieškau
Dirbantis personalas maloniai pasiūlė apžiūrėti dominančius laikrodžius iš arčiau
Dirbantis personalas nekreipė į mane dėmesio
Dirbantis personalas nesuteikė man reikiamos informacijos apie laikrodžius

20. Kokių reklamos priemonių trūksta apie „BRANDWATC“ parduotuvę?

21. Koks reklaminis šūkis Jus paskatintų ateiti pirkti „BRANDWATCH“ parduotuvėje?

22. Pateikite savo siūlymus, kokios priemonės pagerintų „BRANDWATCH“ laikrodžių pirkimą?