Antrosios saityno kartos (angl. Web 2.0) principų taikymas įmonių interneto rinkodaroje Lietuvoje

Ši anketa yra skirta interneto sprendimų ekspertams. Anketa siekiama gauti daugiau informacijos, kurių antrosios saityno kartos (angl. Web 2.0) principų taikymas yra naudingas įmonių rinkodaroje Lietuvoje.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Ar savo veikloje (savo įmonės arba klientų įmonių rinkodaroje) taikote antrosios saityno kartos (angl. Web 2.0) principus?

Kokius žinote (nebūtinai taikote) antrosios saityno kartos principus (priemones, technologijas)?

Kokius antrosios saityno kartos principus taikote savo arba klientų įmonių rinkodaroje?

Kaip vertintumėte šių antrosios saityno kartos principų taikymo efektyvumą įmonių rinkodaroje?

Labai mažaMažaVidutinėDidelėLabai didelė
Socialiniai tinklai
Tinklaraščiai
Optimizavimas paieškos sistemoms
Individualizuoti reklaminiai skydeliai
Individualizuoti elektroniniai naujienlaiškiai

Kokius nepaminėtus antrosios saityno kartos principus taikote savo veikloje (arba siūlote taikyti savo klientams)? Kaip vertinate jų efektyvumą?

Kokių antrosios saityno kartos principų netaikote savo veikloje (esate pasirinkę kitą sritį), tačiau manote galėtų būti sėkmingai pritaikyti įmonių rinkodaroje?

Kaip manote, ar rinkos tyrimai internetu (raktažodžių analizė, interneto vartotojų analizė, naudojant Google, Facebook įrankius) galėtų būti priskirtas prie antrosios saityno kartos rinkodaros principų?

Įvertinkite rinkodaros priemonių efektyvumą (iškeltų rinkodaros tikslų pasiekimas):

Labai mažasMažasVidutinisDidelisLabai didelis
Tradicinės rinkodaros priemonės (televizija, radijas, spauda ir pan.)
Naujos rinkodaros priemonės (antrosios saityno kartos principų taikymas)

Kurią dalį rinkodaros biudžeto jūs arba jūsų klientai skiria interneto rinkodarai?

Kaip manote, kokiais tikslais gali būti efektyviai naudojami socialiniai tinklai įmonių rinkodaroje?

Kokiais kitais tikslais gali būti efektyviai naudojami socialiniai tinklai įmonių rinkodaroje?

Įvertinkite socialinių tinklų tinkamumą rinkodaros kampanijoms

Visiškai netinkaNetinkaIš dalies galima naudotiTinkaLabai tinka
Facebook
MySpace
Youtube
Flickr
Twitter
LinkedIn
Lietuviški pažinčių portalai (pvz., one.lt)

Kokius nepaminėtus socialinius tinklus būtų galima pritaikyti įmonių rinkodaroje?

Kaip manote, kokiais tikslais gali būti efektyviai naudojami tinklaraščiai įmonių rinkodaroje?

Kokiais kitais tikslais gali būti efektyviai naudojami tinklaraščiai įmonių rinkodaroje?

Kaip manote, kokiais tikslais gali būti efektyviai naudojamas svetainių optimizavimas paieškos sistemoms įmonių rinkodaroje?

Kokiais kitais tikslais gali būti efektyviai naudojamas svetainių optimizavimas paieškos sistemoms įmonių rinkodaroje?

Kaip manote, kokiais tikslais gali būti efektyviai naudojami individualizuoti reklaminiai skydeliai įmonių rinkodaroje?

Kokiais kitais tikslais gali būti efektyviai naudojami individualizuoti reklaminiai skydeliai įmonių rinkodaroje?

Kaip manote, kokiais tikslais gali būti efektyviai naudojami individualizuoti elektroniniai naujienlaiškiai įmonių rinkodaroje?

Kokiais kitais tikslais gali būti efektyviai naudojami individualizuoti elektroniniai naujienlaiškiai įmonių rinkodaroje?

Kaip manote, kokios yra interneto rinkodaros tendencijos (kas laukia ateityje)?

Kitos pastabos (kas, jūsų nuomone, yra svarbu įmonių interneto rinkodaroje, bet neatsispindi anketoje)?

Kokiose veiklose jūsų įmonė ar jūs specializuojatės?

Ar sutiktumėte, kad su jumis būtų susisiekta, kilus papildomiems klausimams?

Įmonės pavadinimas (užpildžiusio asmens vardas, pavardė, kontaktai)

Pagal anketos kūrėjo nustatymus anketa šiuo metu neprieinama