Draudimo produktų pardavimo didinimas

Gerb. Respondente,

Esu Vilniaus kolegijos, Tarptautinio verslo programos, trečio kurso studentė ir šiuo metu rengiu baigiamąjį darbą apie įmonės „X“ Lietuvos filialo draudimo produktų pardavimo didinimą. Šios anketos tikslas – surinkti informaciją apie klientų draudimo produktų pirkimo įpročius, pardavimo kanalų pasirinkimą. Surinkti duomenys padės išsiaiškinti, ar pritaikius pardavimo kanalus pagal skirtingas amžiaus grupes, padidės draudimo produktų pardavimas.

Apklausa yra anoniminė, o jūsų atsakymai bus naudojami tik akademiniais tikslais. Užtruksite apie 3–5 minutes.

Iš anksto dėkoju už jūsų laiką ir atsakymus!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar esate (buvote) įsigijęs (-usi) draudimo produktą (-us)? Jei atsakėte - taip, atsakykite į žemiau pateiktus klausimus

2. Kokį (-ius) draudimo produktą (-us) esate įsigijęs (-usi) per pastaruosius 3 metus? Galima pasirinkti kelis variantus

3. Kaip dažnai per pastaruosius 3 metus įsigijote bent vieną draudimo produktą?

4. Kokį (-ius) draudimo produktą (-us) esate įsigijęs (-usi) internetu savarankiškai? Galima pasirinkti kelis variantus

5. Kokį (-ius) draudimo produktą (-us) esate įsigijęs (-usi) su draudimo agento konsultacija? Galima pasirinkti kelis variantus

6. Iš kur dažniausiai sužinote apie draudimo produktus, jiems taikomas akcijas, naujoves ir pan.? Galima pasirinkti kelis variantus

7. Kokį dažniausiai draudimo produktų paskirstymo kanalą pasirenkate/pasirinkote įsigyjant draudimo produktą?

8. Kodėl dažniausiai pasirenkate/pasirinkote šį draudimo produktų paskirstymo kanalą? Galima pasirinkti kelis variantus

9. Kokiu būdu dažniausiai pasirenkate/pasirinkote įsigyti draudimo produktą?

10. Koks jūsų požiūris į draudimo produktų įsigijimą telefonu?

11. Kokia jūsų nuomonė apie draudimo produktų įsigijimą gyvuose susitikimuose su draudimo atstovu?

12. Ar sutinkate su žemiau išvardintais teiginiais?

Visiškai nesutinkuNesutinkuIš dalies sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Aš dažniausiai draudimo produktus įsigyju savarankiškai internetu, be draudimo atstovo pagalbos
Man svarbu, kad draudimo produktą būtų galima įsigyti el.paštu bendraujant su draudimo atstovu
Man svarbu turėti galimybę nuotoliu pasikonsultuoti su draudimo atstovu ir tokiu būdu įsigyti draudimo produktą
Man svarbu turėti galimybę gyvai pasikonsultuoti su draudimo atstovu ir tokiu būdu įsigyti draudimo produktą
Draudimo produktą internetu perku tik tada, kai procesas aiškus, paprastas ir greitas
Jaučiuosi saugiai pirkdamas (-a) draudimo produktą internetu
Konsultacija su draudimo atstovu man padeda labiau suprasti apie perkamą produktą nei randamas tekstas internete
Man svarbu galėti įsigyti draudimo produktą bet kuriuo paros metu

13. Kas jums svarbiausia įsigyjant draudimo produktą?

Visiškai nesutinkuNesutinkuIš dalies sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Kaina
Draudimo apimtis
Patikimas ir žinomas vardas
Greitas ir patogus įsigijimo procesas
Aiškiai ir trumpai pateikta informacija apie produktą ir visas taikomas sąlygas

14. Jūsų lytis?

15. Jūsų amžius?

16. Jūsų socialinė padėtis?