AB SEB banko komunikacija su vartotojais ekonominio nuosmukio metu ir po jo

Esu VDU Marketingo ir tarptautinės komercijos II kurso studentė. Šiuo metu rašau magistro baigiamąjį darbą apie AB SEB banko komunikaciją su vartotojais ekonominio nuosmukio metu ir po jo. Tyrimo tikslas - nustatyti kurios AB SEB banko naudojamos komunikacinės priemonės yra patraukliausios vartotojams. Anketa yra anoniminė, o duomenys bus pateikti apibendrintai. Iš anksto dėkoju už atsakymus!
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar esate AB SEB banko klientas?

2. Pažymėkite kuriais AB SEB banko produktais bei paslaugomis naudojatės.

TaipNe
Einamoji sąskaita
Terminuotas indėlis
Debetinė kortelė
Kreditinė kortelė
Elektroninė bankininkystė
Vertybiniai popieriai
Būsto paskola
Vartojamoji paskola
Draudimas
II pakopos pensijų kaupimo sutartis
III pakopos pensijų kaupimo sutartis (papildomas savanoriškas kaupimas)

3. Kas šiuo metu labiausiai lemia Jūsų apsisprendimą, renkantis kurio banko paslaugomis naudotis?

Neturiu nuomonės (0)Nesvarbu (1)Mažai svarbu (2)Nei svarbu, nei nesvarbu (3)Svarbu (4)Labai svarbu (5)
Klientų aptarnavimo padalinių, bankomatų skaičius ir vieta
Draugų, artimųjų rekomendacijos
Taikomi mokesčiai (komisiniai)
Banko įvaizdis
Siūlomų produktų ir paslaugų įvairovė
Banko veiklos vertinimo rodikliai (reitingai)
Aptarnavimo greitis
Aptarnavimo kokybė
Informacijos apie produktus ir paslaugas prieinamumas
Darbo užmokesčio pervedimas

4. Kur dažniausiai kreipiatės, jei norite gauti informacijos apie AB SEB banko produktus ir paslaugas?

Niekada (0)Labai retai (1)Retai (2)Vidutiniškai (3)Dažnai (4)Labai dažnai (5)
Skambinu AB SEB banko informacijos telefonu 1528
Kreipiuosi į savo vadybininką
Einu į klientų aptarnavimo skyrių
Ieškau internete savarankiškai
Informaciniuose bukletuose
Ieškau AB SEB banko internetinėje svetainėje
Pasitikiu draugų/artimųjų patarimais

5. Ar naudojatės internetinės bankininkystės paslauga?

Jei taip, tuomet kaip vertinate AB SEB banko siunčiamas žinutes į internetinę bankininkystę su informacija apie produktus, paslaugas?

Jei pasirinkote atsakymo variantą "Kita", tuomet parašykite savo vertinimą:

6. Ar kokia nors AB SEB banko reklama, pamatyta per televiziją, paskatino Jus pasidomėti reklamuojamu produktu ar paslauga?

Jei pasirinkote atsakymo variantą "Kita", tuomet parašykite savo nuomonę:

7. Kaip vertinate AB SEB banko iniciatyvą kasmet remti „Išsipildymo akciją“?

Jei pasirinkote atsakymo variantą "Kita", tuomet parašykite savo nuomonę:

8. Prisiminkite, kuriuo laikotarpiu labiau domėjotės informacija apie banko teikiamų paslaugų įkainius, sąlygas, ieškojote informacijos apie kitus galimus pasirinkimus?

9. Kuris teiginys Jums labiausiai asocijuojasi su AB SEB banku šiuo metu (Pasirinkite tik vieną teiginį)?

Jei pasirinkote atsakymo variantą "Kita", tuomet parašykite savo teiginį:

10. Jūsų lytis:

11. Jūsų amžius:

12. Jūsų pajamos per mėnesį (atskaičius mokesčius):

13. Jūsų socialinė padėtis:

14. Jūs esate:

Jei pasirinkote atsakymo variantą "Kita", tuomet parašykite kokia kita veikla užsiimate:

15. Jūsų išsilavinimas: