Švietimo pagalbos specialistų ir tėvų bendradarbiavimas įtraukiojo ugdymo prieinamumui

Gerbiami švietimo pagalbos specialistai,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo vadybos 2 kurso magistrantūros studentė Vaida Miknevičienė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas yra išanalizuoti švietimo pagalbos specialistų ir tėvų bendradarbiavimą įtraukiojo ugdymo prieinamumui. Jūsų atsakymai padės geriau suprasti esamą situaciją ir parengti rekomendacijas bendradarbiavimo procesų tobulinimui.

Apklausa yra anoniminė ir konfidenciali, jos metu gauti duomenys bus naudojami tik apibendrinta forma šio kursinio projekto tikslais. Dalyvavimas apklausoje yra savanoriškas.

Dėkoju už Jūsų laiką ir nuoširdžius atsakymus!

Atsakymai renkami iki
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

A. Bendroji informacija

1. Jūsų pareigos ugdymo įstaigoje: ✪

2. Jūsų pedagoginio darbo patirtis: ✪

3. Jūsų ugdymo įstaigos tipas:

4. Su kiek specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių Jums tenka dirbti? ✪

B. Švietimo pagalbos specialistų ir tėvų (globėjų, rūpintojų) bendradarbiavimas.

5. Kaip dažnai bendraujate su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais)? ✪

6. Kokiais būdais dažniausiai vyksta Jūsų bendravimas su tėvais? (Galite pažymėti daugiau nei vieną atsakymo variantą) ✪

7. Kokie švietimo pagalbos specialistų ir tėvų (globėjų, rūpintojų) bendradarbiavimo aspektai Jums atrodo svarbiausi? ✪

8. Kaip vertinate tėvų (globėjų, rūpintojų) įsitraukimą į jų vaikų ugdymąsi? ✪

9. Ar manote, kad pakankamai atsižvelgiama į tėvų (globėjų, rūpintojų) nuomonę priimant svarbius su vaiko ugdymusi susijusius sprendimus? ✪

10. Kaip dažnai tėvai (globėjai, rūpintojai) į Jus kreipiasi dėl pagalbos savo vaikui? ✪

11. Kokius pagrindinius klausimus tėvai (globėjai, rūpintojai) dažniausiai kelia? (Galimi keli atsakymai) ✪

12. Ar tėvai (globėjai, rūpintojai) dalyvauja kuriant ir įgyvendinant individualius ugdymo planus savo vaikams? ✪

13. Kaip vertinate švietimo pagalbos specialistų ir tėvų (globėjų, rūpintojų) bendradarbiavimo svarbą įtraukiojo ugdymo prieinamumui? ✪

14. Su kokiais iššūkiais susiduriate bendradarbiaudami su tėvais (globėjais, rūpintojais)? (Galimi keli pasirinkimai) ✪

C. Švietimo pagalbos specialistų lyderystė ir teigiamo požiūrio į įtrauktį formavimas.

15. Kaip vertinate švietimo pagalbos specialistų lyderystę koordinuojant pagalbos procesą? ✪

Silpna
Stipri

16. Kaip dažnai prisiimate lyderio vaidmenį koordinuojant pagalbos teikimo procesą? ✪

17. Kaip vertinate ugdymo įstaigos bendruomenės požiūrį į įtrauktį? ✪

18. Kokius metodus taikote ar kokias veiklas organizuojate, kad skatintumėte teigiamą ugdymo įstaigos bendruomenės požiūrį į įtrauktį? (Galimi keli atsakymai) ✪

19. Kaip jūs vertinate savo vaidmenį formuojant teigiamą ugdymo įstaigos bendruomenės požiūrį į įtrauktį? ✪

20. Ar ugdymo įstaigoje vyksta renginiai ar mokymai tėvams (globėjams, rūpintojams) apie įtrauktį ir specialiuosius ugdymosi poreikius? ✪

24. Kaip vertinate bendradarbiavimo su tėvais (globėjais, rūpintojais) efektyvumą?  ✪

21. Kaip dažnai dalyvaujate individualių pagalbos planų rengime ir įgyvendinime?  ✪

22. Kokie yra pagrindiniai iššūkiai, su kuriais susiduriate koordinuojant pagalbos procesą? ✪

23. Kokius galėtumėte išskirti pagrindinius veiksnius, lemiančius sėkmingą bendradarbiavimą su tėvais (globėjais, rūpintojais)? (galima rinktis kelis atsakymo variantus) ✪

25. Ar ugdymo įstaigos vadovybė Jus palaiko ir skatina lyderystę bendradarbiaujant su tėvais (globėjais, rūpintojais)? ✪

26. Kiek Jums svarbi nuolatinė profesinė kvalifikacijos tobulinimo galimybė įtraukiojo ugdymo kontekse? ✪

D. Atviri klausimai.

27. Kokius konkrečius metodus ar strategijas naudojate, kad įtrauktumėte ugdytinių tėvus (globėjus, rūpintojus) į ugdymosi procesą?

28. Kokie yra pagrindiniai iššūkiai, su kuriais susiduriate bendraudami su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais) įtraukiojo ugdymo kontekste?

29. Kokios pagabos Jums trūksta, kad bendravimas ir bendradarbiavimas su tėvais būtų efektyvesnis?

30. Kokių turite pasiūlymų, kaip patobulinti švietimo pagalbos specialistų ir tėvų (globėjų, rūpintojų) bendradarbiavimo procesą?