Medijų technologijų naudotinumas
Esu Vilniaus Universiteto II magistratūros kurso komunikacijos mokslų studentas. Rašau baigiamąjį darbą apie interaktyviųjų medijų naudotinumą (angl. usability), kuriame nagrinėju medijų technologijų raidą ir kokie naudotinumo apsektai galėjo turėti įtakos naujų – interaktyvių medijų įsigalėjimui medijų sistemoje.
Interaktyviosios, internetu grįstos medijos (kompiuteriai, nešiojamieji kompiuteriai, išmanieji telefonai, planšetės, el. skaityklės ir pan.) – sparčiai populiarėjančios technologijos, tad šiuo tyrimu siekiu išsiaiškinti priežastis, kuo jos pranašesnės už tradicines medijas, kodėl naudotojai renkasi el. skaitykles vietoje paprastų knygų, žiūri YouTube, o ne tradicinę televiziją ir panašiai.
Atsakydami į klausimus pažymėkite vieną (jei nenurodyta kitaip) Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą. Apklausa yra anoniminė ir konfidenciali. Gauti rezultatai bus panaudoti tik mokslo tikslams.