Priėmimo skyriaus įtaka viešbučio "N" įvaizdžiui ir užimtumui .

Šio tyrimo tikslas – įvertinti viešbučio ,,N“ priėmimo skyriaus įtaką viešbučio įvaizdžiui ir užimtumui ir surasti galimybių jam sustiprinti. Viešbučio vardo neskelbiu, jog nepažeisčiau asmeninių jo teisių. Apklausa yra anoniminė, todėl Jūsų asmeniniai duomenys nėra reikalingi. Labai prašau atsakyti į kiekvieną klausimą, bei užpildyti anketą iki galo, nes tai padidins tyrimo rezultatų tikslumą. Šios anketos atsakymai bus panaudoti diplominio darbo rašymui ir naudojami tik šio tyrimo tikslams. Todėl jie nebus viešai publikuojami. Dėkoju už Jūsų laiką ir atsakymus!
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Kuo užsiimate gyvenime?

Ar dažnai apsistojate viešbutyje?

Kokios klasės viešbučiuose dažniausiai apsistojate?

Kokiu tikslu lankotės viešbučiuose?

Pagal kokius kriterijus atsirenkate kuriame viešbutyje apsistoti? (pažymėkite pagal svarbą nuo 1 iki 9)

123456789
Viešbučio vieta
Aplinka
Kaina
Paslaugų įvairovė
Aptarnavimo lygis
Reklama
Viešbučio įvaizdis
Kitų žmonių rekomendacijos
Kita....

Jūsų nuomone, kokie aspektai sudaro didžiausią įvaizdį apie viešbutį?

Ko tikitės iš viešbučio darbuotojų? (sugrupuokite pagal svarbą nuo 1 iki 5)

12345
Malonaus bendravimo
Kvalifikuoto aptarnavimo
Konfidencialumo
Greito aptarnavimo
Kuo mažesnio bendravimo

Ar teko viešbutyje susidurti su nemaloniu aptarnavimu?

Jei atsakėte taip, kurio skyriaus darbuotojai aptarnavo?

Ar dar kada grįžtumėte į tokį viešbutį, kuriame susidūrėte su nemaloniu ar nekvalifikuotu aptarnavimu?