„UŽSIENIO KALBŲ MOKYTOJŲ POŽIŪRIS Į MOKYTOJO KOMPETENCIJAS“

Gerbiama(-as) Mokytoja(-au), Norėdami išsiaiškinti Jūsų požiūrį į užsienio kalbų mokytojo kompetentingumą, maloniai prašome atsakyti į šiuos klausimus. Anketa anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti rašant magistrantūros studijų baigiamąjį darbą pavadinimu „Užsienio kalbų mokytojų požiūris į mokytojo kompetencijas“. Pažymėkite Jums tinkamiausius atsakymų variantus. Dėkoju už nuoširdžius atsakymus!
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūs esate:

Koks Jūsų darbo stažas?

Kokia Jūsų kvalifikacinė kategorija?

Kokiose klasėse Jūs dėstote?

Kurios išvardintos kompetencijos, Jūsų manymu, yra reikšmingiausios užsienio kalbų ugdymo pedagogo praktinėje veikloje ?

Labai reikšmingaReikšmingaIš dalies reikšmingaįvesk reikšmęNežinau
Gnostinė (pažinimo) kompetencija
Informacinių technologijų kompetencija
Metodinė kompetencija
Planavimo kompetencija
Organizavimo kompetencija
Vadovavimo kompetencija
Motyvavimo kompetencija
Vertinimo kompetencija
Komunikacinė kompetencija
Ekspresinė kompetencija
Nuolatinio tobulinimosi (mokymosi mokytis) kompetencija
Papildomojo ugdymo organizavimo kompetencija
Etinė kompetencija
Tarpkultūrinė kompetencija
Šiuolaikinė socialinė kompetencija
Vadovavimo projektams

Įvertinkite, kaip svarbu, užsienio kalbų mokytojui šios kompetencijos.

Bendrakultūrinė kompetencija
Labai svarbuSvarbuIš dalies svarbuNesvarbuNeturiu nuomonės
Lietuvos nacionalinės kultūros saugojimas
Kitų šalių kultūros pripažinimas
Mokinių kultūrinio tapatumo gerbimas

Profesinės pedagoginės kompetencijos

Labai svarbuSvarbuIš dalies svarbuNesvarbuNeturiu nuomonės
Pagalba mokiniams sprendžiant konfliktus
Mokinių gebėjimų įvertinti savo pasiekimus plėtojimas
Mokinių pratinimas reflektuoti savo veiklą
Mokinių asmenybės pripažinimas
Pagalba mokiniams sprendžiant problemas (mokymosi, asmenines)
Mokinių individualumo, kaip vertybės, pripažinimas
Teigiamos mokinių mokymosi motyvacijos žadinimas
Palankios mokymosi aplinkos sudarymas
Objektyvus mokinių pasiekimų bei pažangos vertinimas
Mokinių sudominimas sprendžiant problemas (mokymosi, asmenines)

Bendrosios kompetencijos

Labai svarbuSvarbuIš dalies svarbuNesvarbuNeturiu nuomonės
Savo gyvenimo siejimas su dvasinių vertybių įkūnijimu
Profesinės veiklos įprasminimas žadinant mokinių dvasines vertybes
Mokinių bendravimo klasėje skatinimas
Pasišventimas savo profesinei karjerai
Savo profesinės veiklos kokybės vertinimas
Mokinių mokymas tinkamai bendradarbiauti

Profesinė kalbinė kompetencija

Labai svarbuSvarbuIš dalies svarbuNesvarbuNeturiu nuomonės
Naudojimasis naujomis informacinėmis technologijomis
Kalbos mokymo tikslų ir uždavinių formulavimas
Lavinimo ir auklėjimo tikslų suvokimas
Dėstomo dalyko turinio planavimas
Tinkamų mokymo/si metodų bei būdų parinkimas
Tikslingas dėstomos kalbos vartojimas
Įdomios mokymo/si medžiagos parengimas

Įvertinkite barjerus, su kuriais susiduriate, siekdami mokytis, tobulinti kompetencijas ir profesinę kvalifikaciją, ir pažymėkite savo pasirinkimą.

Tikrai taipTaipNežinauNeTikrai ne
Tikslas nuolat mokytis man nereikšmingas
Nejaučiu pasitenkinimo savo darbu
Pavargau dirbti mokytoju
Sunku išsikelti mokymosi tikslus
Manau, kad dėl amžiaus skirtumo nesugebėčiau sėkmingai mokytis
Trūksta informacijos, kuriuos mokymosi būdus galėčiau pasirinkti
Mokymuisi trūksta finansinių galimybių
Mokymuisi trūksta laiko dėl per didelio krūvio darbe
Mokymuisi trūksta laiko dėl per didelio užimtumo šeimoje
Žinau, kad įgyta kompetencija nebus įvertinta materialiai
Turiu sveikatos problemų
Trūksta informacijos apie studijas
Geografiškai nepatogi užsiėmimų vieta
Nenoriu išsiskirti iš kitų kolegų