Klaipėdos gidų tarpkultūrinės komunikacijos problemos

Klaipėdos universiteto Sveikatos mokslų fakulteto studentė T. Raudytė (vadovas lekt. R. Rupulevičienė) rašo kursinį darbą „Klaipėdos gidų tarpkultūrinės komunikacijos problemos“. Apklausa anoniminė, duomenys bus panaudoti tik statistiškai apibendrinti. Pildydami anketą apibraukite arba įrašykite Jums tinkamo atsakymo variantą(us)!
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų amžius:

Jūsų lytis:

Kiek laiko dirbate gidu?

Gido profesija yra:

Jeigu nurodėte, kad gido profesija yra Jūsų antraeilės pareigos, nurodykite savo pagrindinę profesiją:

Valstybės, kuriose dažniausiai dirbate gidu:

Kita...

Kaip manote, kas svarbiausia norint gerai ir efektyviai komunikuoti su kitos kultūros žmonėmis?

Kuri kompetencijos sritis yra svarbiausia bendraujant tarpkultūriniame kontekste?

Kita...

Kaip manote, ar galima išmokti komunikacijos kompetencijos?

Kita...

Kokios savybės yra svarbios žmogui tarpkultūrinėje komunikacijoje (nurodykite 5, Jūsų nuomone, svarbiausias savybes).

Kita...

Ar ruošiant gidus yra skiriamas deramas dėmesys tarpkultūrinės komunikacijos ugdymui?

Kita...

Ką teko pastebėti praktikoje?

Kita...

Su kokiomis neigiamomis nepavykusios komunikacijos pasekmėmis dažniausiai tenka susidurti turistams?

Kita...

Kas, Jūsų nuomone, labiausiai trukdo turistams gerai komunikuoti?

Kita...

Kaip turistai ruošiasi bendravimui su kitų kultūrų atstovais?

Jei žinote kaip turistai ruošiasi, pakomentuokite kaip:

Kokias turistams iškilusias problemas, susijusias su tarpkultūrine komunikacija, dažniausiai tenka spręsti gidams (nurodykite 3, Jūsų nuomone, svarbiausias)?

Kita...

Įvertinkite savo pasirengimą dirbti su kitų šalių kultūrų turistais. Nuo 1 nereikia pasirengimo iki 5 reikia specifinių žinių ir ilgo pasirengimo (specifinės žinios – tai žinios apie kultūrą, papročius, religiją, istoriją, kultūros išskirtinumą ir pan.)