Aprangos gaminių pirkėjo virtualioje erdvėje ypatumų tyrimas

 

Gerbiamas respondente, esu Kauno Technologijos Universiteto, Dizaino ir technologijų fakulteto magistro studentė. Rašau baigiamąjį darbą tema „Kolekcijos SS 2013 pateikimo virtualioje erdvėje galimybės ir ypatumai“. Šia anketa siekiu ištirti aprangos gaminių pirkėjo virtualioje erdvėje ypatumus ir norėčiau sužinoti Jūsų nuomonę šia tema, todėl prašau pažymėti tinkantį atsakymo variantą. Anketa anoniminė, o gauti rezultatai bus apibendrinami ir naudojami tik tyrimo tikslais. Jūsų atsakymų konfidencialumas – garantuotas. Dėkoju už Jūsų atsakymus bei paskirtą laiką.

 

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų specialybės mokslo kryptis:

4. Kiek vidutiniškai pajamų per mėnesį skiriate drabužiams pirkti?

5. Pirkdami drabužius, didžiausią dėmesį skiriate:

6. Kaip dažnai lankotės internetinėse drabužių parduotuvėse?

7. Ar esate pirkę drabužius internetu? (jeigu atsakymas "Ne", į tolesnius klausimus nebeatsakinėkite)

8. Kiek Jūsų pirktas gaminys atitiko lūkesčius, kilusius virtualaus pirkimo metu?

9. Kas labiausiai neatitiko Jūsų lūkesčių?