Įžymybių reklamoje poveikio vertinimas

Kauno Technologijos universiteto antro kurso studentai atlieka anoniminį tyrimą, kurio tikslas – ištirti kaip įžymūs žmonės ”Bitės” reklamoje veikia prekės ženklo įvaizdį bei pirkėjų nuomonę apie prekę.

Mums yra svarbūs Jūsų atsakymai į kiekvieną klausimą, nes tik taip galima sužinoti kaip reklamos įvaizdį kuria įžymus žmogus. Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai konfidencialūs, jie bus naudojami tik statistiniams apibendrinimams.

 

Maloniai prašome užpildyti šią anketą, pažymint vieną atsakymą į kiekvieną klausimą. Nurodytuose klausimuose galimi keli atsakymo variantai.

Rezultatai yra viešai prieinami

1.Kaip dažnai matote „Bitės“ reklamą?

2.Kur dažniausiai pastebite „Bitės“ reklamą? (Galimi keli atsakymo variantai)

3.Į ką iš išvardintų dalykų atkreipiate dėmesį matydami „Bitės“ reklamą? (Galimi keli atsakymo variantai)

4.Kokio turinio reklama jums priimtinesnė?

Kaip dažnai pastebite „Bitės“ reklamą, kurioje vaizduojami įžymūs žmonės?

6.Kaip jūs reaguojate į reklamą, kurioje vaizduojami įžymūs žmonės ir kodėl būtent taip?Ar Jus tai veikia teigiamai/neigiamai ir kodėl? (pateikite savo nuomonę lange žemiau)

7.Kokią įtaką daro Jūsų apsisprendimui įžymaus žmogaus vaizdavimas reklamoje? (Galimi keli atsakymo variantai)

8.Kokios srities žymus žmogus labiau prikausto Jūsų dėmesį rodomoje reklamoje?

9.Ar Jūs tikite, kad reklamuojamą prekės ženklą naudoja ir pats įžymus žmogus?

10.Kurie iš išvardintų veiksnių reklamoje atitinkamai daro įtaką Jūsų apsisprendimui naudotis “Bitės” paslaugomis? (1-visiškai nedaro jokios įtakos; 3- nei daro įtakos, nei nedaro; 5- daro labai didelę įtaką).

12345
Kaina
Kokybė
Prekės ženklas
Produktą atstovaujantis įžymus žmogus

11.Ar „Bitės“ reklama, kurią reklamuoja Lietuvos įžymybės Jums atrodo įtikinama?

12.Kaip manote, ar reklamoje svarbu, kad žymaus žmogaus savybės žinomos visuomenei atitiktų reklamuojamą prekės ženklą?

13.Jūsų lytis:

14.Jūsų pareigos: