Bendraujant aš jaučiuosi nervingas(-a). |
| | | | | |
Daugelyje situacijų aš jaučiuosi įsitempęs(-usi) ir suvaržytas(-a). |
| | | | | |
Kai kalbu, mano kūno laikysena būna keista ir įsitempusi. |
| | | | | |
Kai kalbu su kitais žmonėmis mano balsas skamba nervingai. |
| | | | | |
Kalbėdamas(-a) su kitais žmonėmis jaučiuosi atsipalaidavęs(-usi). |
| | | | | |
Stengiuosi, kad būdamas su manimi kitas žmogus gerai jaustųsi. |
| | | | | |
Stengiuosi, kad būdamas su manimi kitas žmogus jaustųsi svarbus. |
| | | | | |
Stengiuosi būti malonus(-i) bendraudamas(-a) su kitais. |
| | | | | |
Kalbėdamas(-a) su kitu žmogumi, svarstau, kaip tas žmogus jaučiasi. |
| | | | | |
Kalbėdamas(-a) su kitu žmogumi stengiuosi visais būdais jį palaikyti. |
| | | | | |
Mėgstu būti aktyvus(-i) skirtingose žmonių grupėse. |
| | | | | |
Man patinka bendrauti su įvairiais žmonėmis. |
| | | | | |
Kartais aš panaudoju netinkamą veiksmažodžio laiką. |
| | | | | |
Man sunku taisyklingai gramatiškai kalbėti. |
| | | | | |
Atsiverdamas(-a) kitiems, aš suprantu, ką darau. |
| | | | | |
Aš žinau, koks yra tinkamas mano atsivėrimo kitiems lygis. |
| | | | | |
Kitiems žmonėms aš atsiveriu tiek pat, kiek jie atsiveria man. |
| | | | | |
Aš suprantu, kiek asmeninis yra kitų žmonių atsiskleidimas man. |
| | | | | |
Aš suprantu, kiek asmeninis yra mano atsiskleidimas kitiems. |
| | | | | |
Vakarėlių metu man sunku susipažinti ir bendrauti su nepažįstamais žmonėmis. |
| | | | | |
Lengvai randu bendrą kalbą su naujais žmonėmis. |
| | | | | |
Man patinka susipažinti su naujais žmonėmis. |
| | | | | |
Žmonės mano, kad aš sąmojingas(-a). |
| | | | | |
Į neigiamą kritiką dažnai atsakau sąmoju. |
| | | | | |
Kai apsikvailinu, visada stengiuosi iš to pasijuokti. |
| | | | | |
Kai jaučiuosi įsitempęs(-usi), pasakoju juokelius. |
| | | | | |
Kai nervinuosi, pasakoju juokelius. |
| | | | | |
Turiu sunkumų ištariant kai kuriuos žodžius. |
| | | | | |
Kartais netaisyklingai panaudoju žodį. |
| | | | | |
Kartais turėdamas(-a) galvoje vieną žodį, panaudoju kitą. |
| | | | | |