UAB “KLAIPĖDOS DURBĖ” DARBUOTOJŲ APKLAUSOS ANKETA

ORGANIZACIJŲ VALDYMAS KRIZĖS LAIKOTARPIU“. Šios anketos tikslas – ištirti, koks yra krizių valdymas organizacijose. Maloniai prašome Jūsų dalyvauti tyrime. Garantuojame atsakymų konfidencialumą, duomenys ataskaitoje bus pateikti tik apibendrinti. Prašome pažymėti Jūsų nuomone labiausiai atitinkantį variantą (pažymėkite x) arba įrašykite savo atsakymą
Rezultatai yra viešai prieinami

Kaip Jūs suprantate krizės apibrėžimą?

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Nenumatytas įvykis, kurį išprovokuoja vidinės arba išorinės jėgos
Tai bet kuri nestandartinė organizacijos situacija, kurioje kyla rizikos organizacijoje veiksniai
Krizė – tai incidentai, kurie kelia grėsmę organizacijos ateičiai. Tai rizika netekti galimybių tęsti įprastinę veiklą, išlaikyti gerą reputaciją ir klientų pasitikėjimą, gerinti finansinius rezultatus ir darbuotojų lojalumą
Organizacijos klaidos, kurios atsiranda dėl organizacijos vadovų ir specialistų nekompetentingumo

2. Kaip Jūs manote, kokios yra krizės organizacijose priežastys?

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Nesėkmingas organizacijos valdymas, ekonominės, finansų, strategijos klaidos.
Nepakankamas organizacijos technologinis, konkurencinis, ekonominis išsivystimas.
Gamtos reiškinių sukeltos nelaimės ekonomikos pokyčiai šalyje – defliacija, politinis reguliavimas
Nedarbas, bendras pragyvenimo lygis

3. Kokia Jūsų manymu, yra išorinės organizacijos aplinkos svarba?

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Išorinės aplinkos įtaka organizacijai yra labai didelė
Išorinėje aplinkoje yra daug iššūkių organizacijai
Išorinė aplinka taip sparčiai keičiasi, kad numatyti jos vystymosi tendencijų yra neįmanoma, todėl neverta skirti jai didelio dėmesio
Neanalizuojant aplinkos vystymosi tendencijų, dažnai nesugebama laiku sureaguoti į aplinkos pokyčius
Per didelė konkurencija rinkoje

4. Kokios Jūsų manymu, yra vidinės organizacijos priežastys, sukeliančios organizacijos krizę?

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Organizacijos ilgalaikės veiklos strategijos neturėjimas
Perdėtas nepasitikėjimas savimi, savo vykdoma veikla
Elementarus įmonės valdymo aparato nepaslankumas
Darbuotojų pasyvumas, ir jų motyvavimo stoka
Vadovo nesugebėjimas vadovautis vadybinėmis funkcijomis
Vertybių gausa organizacijoje
Organizacinės kultūros puoselėjimas organizacijoje
Novatoriškų idėjų sklaida iš darbuotojų pusės

5. Ar sutinkate su teiginiu, kad krizė – tai, iš vienos pusės, sunkus išbandymas organizacijai, iš kitos pusės tai galimybė parodyti stipriąsias organizacijos puses?

6. Kiek aktualus krizių valdymas Lietuvos organizacijose?

7. Jūsų nuomone, ar Lietuvos įmonės ruošia krizių valdymo planus?

8. Kaip manote, kas būdinga organizacijos krizės valdymui?

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Vadovo visapusiškas tiek praktinis, tiek teorinis pasiruošimas
Vadybinių teorijų pasitelkimas bei krizės modelių analizė
Strateginis planavimas
Naujas požiūris į darbuotojus, organizacijos kultūrą ir vertybes

9. Kokie yra svarbiausi žingsniai ištikus organizacijos krizę?

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Krizės analizavimas, instrumentų jai šalinti parinkimas, kontrolė
Išnagrinėti krizės priežastis, peržiūrėti savo išteklius ir galimybes, pakoreguoti veiklos planus
Veikti greitai, vadovas turi drąsiai prisiimti atsakomybę
Įvertinti situaciją darbo grupėje, supažindinti įmonės darbuotojus su esama situacija
Tinkamai naudoti turimas lėšas taupant
Šiuolaikinė vadybos ir kaštų apskaita
Darbuotojų tinkamas motyvavimas
Darbuotojų funkcijų išgryninimas

10. Kokios yra organizacijos klaidos krizės metu?

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies SutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Nieko nedarymas, tikėjimąsis, kad viskas išsispręs savaime
Pavėluota reakcija į krizę
Aiškaus veiksmų plano nebuvimas
Informacijos neteikimas personalui

11. Ar labai pasikeitė Jūsų gyvenimas, kai darbovietė, kurioje dirbote susidūrė su sunkumais?

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies SutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Viskas pasikeitė, reikėjo ieškotis naujo darbo, nes buvau atleistas ir vėliau vėl priimtas
Prireikė adaptacinio laikotarpio, kol organizacijos veikla buvo sustabdyta;
Viską priėmiau natūraliai, nes organizacijos vadovybė nuolatos teikė informaciją ir stengėsi įtraukti į krizės valdymo procesą;

Jūsų nuomone, ar darbuotojai turi būti įtraukti į krizės valdymo procesą? (Argumentuokite)

13. Kaip vertinate savo vadovo sugebėjimą susidoroti su krize?

16. Kaip Jus asmeniškai paveikė organizacijoje ištikusi krizė? (pažymėkite vieną atsakymą)

17. Jūsų amžius:

18. Jūsų išsimokslinimas