Aptarnavimo paslaugų pokyčiai sunkmečio sąlygomis

Kauno Technologijos universiteto, Socialinių mokslų fakulteto, trečio kurso studentės vykdo aptarnavimo paslaugų tyrimą, norėdamos išsiaiškinti pokyčius sunkmečio laikotarpiu. Šiuo tikslu vykdoma anketinė apklausa, kurios metu bandome išsiaiškinti jaunimo nuomonę. Būtume labai dėkingos, jei pasidalintumėte savo mintimis ir idėjomis. Iš anksto dėkojame už sugaištą laiką.
Aptarnavimo paslaugų pokyčiai sunkmečio sąlygomis
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip vertinate šiuo metu teikiamų aptarnavimo paslaugų kokybę? ✪

2. Kaip manote, ar šiuo metu aptarnavimo paslaugų įkainiai atitinka kokybę? ✪

3. Ar esate patenkintas šiuo metu teikiamų aptarnavimo paslaugų procesu? ✪

4. Ar aptarnavimo paslaugų kokybė atitinka jūsų lūkesčius? ✪

5. Kaip dažnai tenka susidurti su šiomis paslaugomis: ✪

Labai dažnaiDažnaiRetaiLabai retaiNiekada
Maitinimo įstaigos
Viešbučiai
Taksi
Kultūros įstaigos
Turizmo informacijos centrai
Autobusų, geležinkelių stotys, oro uostas

6. Ar pastebėjote kokių nors pokyčių aptarnavimo paslaugų sektoriuje sunkmečio laikotarpiu? ✪

7. Kas pasikeitė aptarnavimo paslaugų sektoriuje per šį laikotarpį?

8. Pakomentuokite prieš tai buvusį klausimą

9. Kur labiausiai matyti pasikeitimai?

10. Jūsų nuomone, kaip įtakojo sunkmečio laikotarpis aptarnavimo paslaugas?

11. Pakomentuokite prieš tai buvusį klausimą

12. Jūsų amžius: ✪

13. Jūsų lytis: ✪

Išsilavinimas: ✪