REKLAMOS VEIDAS IR JO ĮTAKA VARTOTOJUI

Šio tyrimo tikslas – išsiaiškinti žmonių nuomones apie žymių žmonių reklamuojamų produktų poveikį. Tyrimą organizuoja Tarptautinės Teisės ir Verslo Aukštosios Mokyklos studentas. Ši anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik tyrimo tikslams pasiekti.
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Kaip vertinate reklamą joje matydami žymų žmogų?

Ar daro įtaką tokia reklama?

Ar naujas nežinomas reklamos veidas darytų tokį patį poveikį jums?

Kokioje reklamos priemonėje dažniausiai pastebite žymų veidą?

Kitos

Ką dažniausiai reklamuoja žymus žmogus?

Kitos

Pažymėkite žymų žmogų, kurį esate matę reklamoje:

Ar jūsų nuomone žymaus žmogaus veidas brangina reklamą?

Ar pats sutiktumėte būti reklamos veidu?

Kokioje reklamos priemonėje sutiktumėte reklamuotis?

Jūsų nuomone labiausiai tinkantys reklamos veidai Lietuvoje, įvertinkite juos 10 – ėje sistemoje.

10987654321
Oksana Pikul
Irma Jurgelevičiūtė
Henrikas Daktaras
Arvydas Sabonis
Violeta Tarasovienė
Algis Ramanauskas
Asta Stašaitytė-Masalskienė
Andrius Mamontovas
Nomeda Marčėnaitė
Rytis Cicinas
Marijonas Mikutavičius
Virgilijus Alekna

Jūsų nuomone labiausiai netinkantys reklamos veidai Lietuvoje, įvertinkite juos 10 – ėje sistemoje.

10987654321
Oksana Pikul
Irma Jurgelevičiūtė
Henrikas Daktaras
Arvydas Sabonis
Violeta Tarasovienė
Algis Ramanauskas
Asta Stašaitytė-Masalskienė
Andrius Mamontovas
Nomeda Marčėnaitė
Rytis Cicinas
Marijonas Mikutavičius
Virgilijus Alekna

Ką galėtų reklamuoti, jums priimtiniausias reklamos veidas?

Teigiamos žymaus žmogaus reklamoje savybės

Kitos

Neigiamos žymaus žmogaus reklamoje savybės

Kitos

Įmonės reklamuodamos savo prekes ar paslaugas vis dažniau panaudoja žymaus žmogaus veidą reklamoje, jūsų nuomonė, reklamos veidas tūrėtų būti: