ANKETA

Klaipėdos Valstybinės kolegijos, Socialinių mokslų fakulteto studentas(-ė) D. L., siekdamas(-a) nustatyti „X“ įmonės reklamos priemones, prašo atsakyti į anketoje pateikiamus klausimus. Anketa anoniminė, todėl tikimės, kad Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti teisingus ir objektyvius tyrimo rezultatus.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų manymu „X“ įmonės reklama yra?

2. Kaip reaguojate į (pažymėkite kiekvienoje eilutėje):

PatinkaNepatinkaNekreipiat dėmesioAtkreipiate dėmesį tik į tai kas Jums aktualu
Televizijos reklamą
Internete reklamą
Reklaminius suvenyrus
Reklamą ant transporto priemonių
Reklamą mugėse, parodose
Paštu gaunama reklamą
Radio reklamą
Lauko reklamą
Spaudos reklamą

3. Kas labiausiai Jus paskatina išbandyti „X“ įmonės siūlomas naujoves?

4. Jūsų nuomone, kasdieniniame gyvenime reklamos yra per daug?

5. Jūsų nuomone, reklamuojamos „X“ įmonės paslaugos geresnės už nereklamuojamos?

6. Kaip manote, gerai paslaugai reklamos nereikia?

7. Kokia „X“ įmonės reklama labiausiai patraukia jūsų dėmesį?

8. Jūsų nuomone, „X“ įmonės reklama didžiausią įtaką Jums daro:

9. „X“ įmonės reklama Jus paskatina įsigyti reklamuojamą paslaugą?

10. Jūsų amžius:

11. Jūsų lytis:

12. Jūsų išsimokslinimas: