VšĮ Naujosios Vilnios poliklinikos pacientų apklausos anketa (2016)

 

 

Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Socialinių reikalų ir sveikatos departamentas parengė apklausų anketas. Apklausos vykdomos visose Vilniaus miesto savivaldybės sveikatos priežiūros įstaigose. Jų tikslas – sužinoti realią situaciją ir Jūsų nuomonę apie įstaigose teikiamas  sveikatos priežiūros paslaugas. Išanalizuoti apklausos duomenys ir padarytos išvados bus naudojamos sveikatos priežiūros paslaugoms gerinti. Anketa yra anoniminė.

Atsakydami į anketos klausimus, prašome pažymėti atsakymą, kuris, Jūsų nuomone, labiausiai atspindi esamą situaciją.

              Dėkojame.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar Jus tenkina poliklinikos darbo laikas?

Ar Jus tenkina registratūros darbas?

Jei registratūros darbas netenkina, nurodykite priežastis:

Kiek laiko tenka laukti registratūroje?

Kiek dienų tenka laukti vizitui pas savo šeimos (vidaus ligų) gydytoją?

Kiek dienų teko laukti konsultacijai pas akių ligų gydytoją?

Kiek dienų teko laukti konsultacijai pas gydytoją neurologą?

Kiek dienų teko laukti konsultacijai pas gydytoją kardiologą?

Ar visada Jūsų asmens sveikatos istorija (kortelė) būna gydytojo kabinete, jei užsirašėte iš anksto arba lankotės pakartotinai dėl to paties susirgimo?

Atvykus talonėlyje nurodytu laiku (užsiregistravus internetu – registracijos laiku) pas gydytoją patenkate: klausimą

Ar slaugytoja pakviečia Jus užeiti į kabinetą gydytojo priėmimui Jūsų registracijos laiku?

Ar Jums pakankamai dėmesio skiria gydytojas apsilankymo metu?

Ar Jums pakankamai dėmesio skiria slaugytoja apsilankymo metu?

Ar pakankamai informacijos suteikia gydytojas apie Jūsų ligą ir tolesnį gydymą?

Kaip vertinate poliklinikoje (centre) dirbančių gydytojų kvalifikaciją?

Ar naudojatės poliklinikoje (centre) teikiamomis mokamomis paslaugomis?

Ar yra tekę mokėti gydytojui grynais pinigais neoficialiai („į kišenę“)?

Jei į šį klausimą atsakėte „taip“, prašome atsakyti į 2 žemiau pateiktus klausimus.

Nurodykite neoficialaus mokėjimo priežastį:

Kokio dydžio sumą mokėjote?

Ar Jūs esate patenkintas poliklinikoje (centre) palaikoma švara ir tvarka?

Ar Jus tenkina oro temperatūra poliklinikos patalpose?

Ar yra tekę kreiptis į šios poliklinikos (centro) administraciją dėl problemų, kilusių bendraujant su aptarnaujančiu personalu (gydytojais, slaugytojomis, registratorėmis)?

Jei į šį klausimą atsakėte „taip“, prašome atsakyti į sekantį klausimą.

Ar administracija padėjo išspręsti Jums rūpimą problemą?

Jūsų vertinimu, per pastaruosius dvejus metus poliklinikoje (centre) darbo organizavimas ir teikiamų paslaugų kokybė:

Kaip Jūs vertinate Sveikatos reformos įdiegtą naujovę, kai vietoj vidaus ligų, vaikų ligų gydytojų, gydytojo ginekologo ir gydytojo chirurgo reikia kreiptis į vieną – šeimos gydytoją:

Ar neketinate keisti sveikatos priežiūros įstaigos (prisirašyti prie kitos poliklinikos)?

Ar rekomenduotumėte savo draugams ir pažįstamiems prisirašyti prie šios sveikatos priežiūros įstaigos?

Kokia Jūsų lytis?

Koks Jūsų amžius?