VILNIAUS MIESTO APYLINKĖS TEISMO ASMENŲ APTARNAVIMO TEISME KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA - 2023 m. Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami1. Kokiu būdu kreipėtės į teismą (galite pasirinkti vieną, kelis ar visus atsakymo variantus, pasirinktus atsakymo variantus pabraukite):Tiesiogiai (apsilankiau teisme)TelefonuElektroniniu paštu 2. Teismo lankytojams pateikiamos aiškios nuorodos į teisme esančias patalpas (raštinę, teismo posėdžių sales ir kt.).Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinkuNepastebėjau/negaliu įvertinti 3. Informaciniuose stenduose pateikta informacija apie teismo posėdžius yra aktuali.Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinkuNepastebėjau/negaliu įvertinti 4. Teismo darbo metu visada esu laiku aptarnaujamas.Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinkuNepastebėjau/negaliu įvertinti 5. Teismo darbuotojai (ne teisėjai) su manimi bendrauja pagarbiai ir dalykiškai.Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinkuNepastebėjau/negaliu įvertinti 6. Teismo darbuotojai (ne teisėjai) prieš teikdami informaciją (atsakymus) tiksliai išsiaiškina kreipimosi tikslą ar klausimo esmę.Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinkuNepastebėjau/negaliu įvertinti 7. Teismo darbuotojai (ne teisėjai) pagal savo kompetenciją aiškiai ir išsamiai atsako į man rūpimus klausimus (nevartoja profesinių terminų jų nepaaiškinę, žargono ir pan.).Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinkuNepastebėjau/negaliu įvertinti 8. Jei teismo posėdis atidedamas ar vėluoja, teismo darbuotojas (ne teisėjas) informuoja apie tai laukiančius asmenis, atsiprašo, nurodo vėlavimo priežastį ir kito posėdžio datą, laiką.Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinkuNepastebėjau/negaliu įvertinti 9. Aptarnavimo teisme kokybė atitiko mano lūkesčius.Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinkuNepastebėjau/negaliu įvertinti 10. Pateikite pastabų ir pasiūlymų, kaip gerinti asmenų aptarnavimą teisme: Rastos klaidos