VILNIAUS MIESTO APYLINKĖS TEISMO ASMENŲ APTARNAVIMO TEISME KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA - 2018-2019 m.Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami1. Kaip vertinate teismo patalpas (švara, saugumas, patogumas ir pan.)?Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai2. Ar pakanka teisme informacinių lentelių, nuorodų į posėdžių sales, raštines ir kt.?PakankaNepakanka3. Kaip vertinate priėmimo skyriaus darbuotojų darbo kultūrą (apranga, bendravimas, asmens aptarnavimas, aptarnavimo aplinka ir pan.)?Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogaiNesilankiau4. Kaip vertinate raštinės ir jos poskyrių darbuotojų darbo kultūrą (apranga, bendravimas, asmens aptarnavimas, aptarnavimo aplinka ir pan.)?Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogaiNesilankiau5. Kaip vertinate informacijos, kurią gavote iš teismo, suprantamumą ir aiškumą?Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai6. Kaip vertinate teismo posėdžių organizavimą teisme?Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogai7. Jei skambinote teismo darbuotojams telefonu, kaip vertinate informacijos suteikimo pakankamumą, aiškumą, pokalbio kultūringumą?Labai geraiGeraiVidutiniškaiBlogaiLabai blogaiNeskambinau8. Lankymosi teisme priežastis:Ieškovas/nukentėjusysisAtsakovas/kaltinamasisLiudytojasAdvokatas/ antstolisProkurorasRastos klaidos