Klientų aptarnavimo tobulinimas

Sveiki, esu  Vilniaus Kolegios trečio kurso studentas, ši apklausa yra skirta rašyti baigiamajam darbui, ši apklausa yra anoniminė. Ačiū už Jūsų laiką ir pagalbą baigti studijas.

Rezultatai yra viešai prieinami

Ar Jūs esate pastovus transporto ir logistikos klientas?

Kiek kartų Jūs naudojotės transporto ir logistikos įmonių pasaulogimis?

Įvertinkite ar Jūs esate patenkinti aptarnavimo kokybe:

Visiškai patenkintasLabiau patenkintas nei nepatenkintasLabiau nepatenkintas nei patenkintasVisiškai nepatenkintas
Paslaugų teikimas laiku
Paslaugos teikiamos pagal suderintas sąlygas
Pasiūlomas vartotojų geresnis transportavimo variantas
Kliento aptarnavimas

Kaip vertinate transporto ir logistikos paslaugų kokybės ir kainų santykį?

Kokios problemos pasitaikė Jūsų prekės transportavimo metu, pristatant produkciją?

Jūsų nuomonė, pagrindinė nekokybiško kliento aptarnavimo priežastis:

Jūsų nuomonė, kaip galima pagerinti kliento aptarnavimo kokybę transporto ir logistikos įmonėje?

Jūsų nuomonė, kaip būtų galima pagerinti transporto ir logistikos įmonių aptarnavimo kokybę?