SEB banko santykių su klientais kokybės tyrimas

Gerb. Respondente, ši anketa skirta sužinoti Jūsų nuomonę apie AB “SEB” banko santykių su klientais kokybę. Anketa yra anoniminė. Tyrimo metu gauti duomenys bus naudojami KTU Ekonomikos ir vadybos fakulteto studentės magistro baigiamajame darbe. Prašau pažymėti Jūsų pasirinktą atsakymo variantą. Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus ir sugaištą laiką.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kokio banko teikiamomis finansinėmis paslaugomis naudojatės?

2. Kaip dažnai naudojatės AB “SEB” banko teikiamomis finansinėmis paslaugomis?

3. Įvertinkite teiginius apie AB „SEB“ banko orientaciją į klientą. Ar sutinkate, kad:

1 – visiškai nesutinku; 5 – visiškai sutinku.
12345
AB„SEB“ banko darbuotojai rodo pagarbą klientui
AB„SEB“ bankas vykdo savo įsipareigojimus klientams
AB„SEB“ bankas siūlo paslaugas, pritaikytas asmeniniams klientų poreikiams
AB„SEB“ banko darbuotojas man padėjo apsispręsti ne spaudimu, o pateikdamas kuo daugiau informacijos,
Atrodė, kad AB„SEB“ banko darbuotojas nuoširdžiai norėjo man padėti
Su AB„SEB“ banko darbuotoju buvo malonu ir lengva bendrauti
AB„SEB“ banko darbuotojas stengėsi kuo geriau atlikti savo darbą

4. Įvertinkite teiginius apie AB „SEB“ banko orientaciją į santykius. Ar sutinkate, kad:

1 – visiškai nesutinku; 5 – visiškai sutinku
12345
AB„SEB“ banko darbuotojo bendravimas nepriklauso nuo perkamų finansinių paslaugų kiekio
AB„SEB“ banko darbuotojas padeda priimti reikiamą sprendimą
AB„SEB“ banko darbuotojas skiria pakankamai laiko pokalbiui su klientu
Su AB„SEB“ banko darbuotoju palaikome pastovius verslo santykius
AB„SEB“ bankas siunčia sveikinimų atvirukus švenčių proga

5. Įvertinkite teiginius apie AB „SEB“ banko komunikaciją su klientu. Ar sutinkate, kad:

1 – visiškai nesutinku; 5 – visiškai sutinku.
12345
AB„SEB“ bankas teikia naują ir patikimą informaciją
AB„SEB“ banko darbuotojas supažindina su naujomis teikiamomis paslaugomis
AB„SEB“ banko pateikiama informacija visada yra tiksli
AB„SEB“ bankas praneša apie pagerėjusias finansines paslaugas

6. Įvertinkite teiginius apie AB „SEB“ banko darbuotojų kompetenciją, elgseną ir išvaizdą. Ar sutinkate, kad:

1 – visiškai nesutinku; 5 – visiškai sutinku.
12345
AB„SEB“ banko darbuotojai puikiai išmano finansinius rodiklius ir rinkos situaciją
AB„SEB“ banko darbuotojai puikiai išmano banko teikiamų finansinių paslaugų asortimentą
AB „SEB“ banko darbuotojai turi darbo patirties
AB „SEB“ banko darbuotojai elgiasi profesionaliai
AB „SEB“ banko darbuotojų apranga yra tvarkinga
AB „SEB“ banko darbuotojai turi puikias elgesio manieras

7. Ar likote patenkintas/a AB „SEB“ banko darbuotojų suteiktu klientų aptarnavimu?

1 – tikrai ne, 5 – tikrai taip.

8. Ar likote patenkintas/a AB „SEB“ banko suteiktomis finansinėmis paslaugomis?

1 – tikrai ne, 5 – tikrai taip.

9. Ar ir toliau naudositės AB “SEB” banko teikiamomis finansinėmis paslaugomis?

1 – tikrai ne, 5 – tikrai taip.

10. Ar rekomenduotumėte AB „SEB“ banką kitiems?

1 – tikrai ne, 5 – tikrai taip.

11. Jeigu Jūsų teirautųsi apie AB „SEB“ banką, ar išreikštumėte teigiamą nuomonę?

1 – tikrai ne, 5 – tikrai taip.

12. Jūsų lytis:

13. Jūsų išsilavinimas:

14 Jūsų amžius:

15. Jūsų asmeninės vidutinės pajamos per mėnesį: