Reklamos įtaka studentų vartotojiškumui.

Sveiki, esame Socialinių mokslų kolegijos antro kurso studentai, darome tyrimą socialinių tyrimų metodologijos dalykui. Siekiame išsiaiškinti, kokią įtaką studentams daro reklama

Reklamos įtaka studentų vartotojiškumui.
Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis

Jūsų mėnesinės pajamos

Ar Jums patinka pirkti?

Jūsų nuomone reklamos paskirtis yra:

Jūsų nuomone reklama Jums yra:

Ar reklama paskatina Jus išbandyti siūlomų prekių (paslaugų) naujoves?

Kaip dažnai įsigyjate nereikalingą daiktą/paslaugą vien dėl reklamos?

Reklama Jums atrodo:

VisadaDažnaiKartaisNiekada
Patraukli
Erzinanti
Šokiruojanti
Intriguojanti
Lėkšta
Skatinanti pirkti

Ar teikiate pirmenybę reklamuojamoms prekėms lyginant su nereklamuojamomis?

Ar tikite reklama?

Jūsų nuomone, intensyvus prekės reklamavimas reiškia:

Ar norėtumėte, kad reklamos sklaida būtų labiau kontroliuojama/ribojama?

Ar tokios reklaminės akcijos kaip „Puponautai“ skatina jus pirkti daugiau?

Pagal ką dažniausiai renkatės produktą?

VisadaDažnaiNiekadaKartais
Gražų įpakavimą
Mačiau reklamoje
Produktą rekomendavo draugai
Kainą
Kokybę
Madą