VARTOTOJŲ TIKSLINIŲ GRUPIŲ IDENTIFIKAVIMAS

Gerbiamieji, ši apklausa skirta išsiaiškinti marškinių/palaidinių vartotojų tikslines grupes. Jūsų nuomonė man yra labai svarbi, todėl labai prašau nepagailėti savo brangaus laisvo laiko ir skirti kelias minutes J. Esu Kauno technologijos universiteto antro kurso magistrantė. Ši informacija man reikalinga dėl magistrinio darbo tyrimo. Noriu paanalizuoti marškinių/palaidinių tikslinius vartotojus.

Rezultatai yra viešai prieinami

Kokia Jūsų lytis?

Koks Jūsų amžius?

Kokia Jūsų socialinė padėtis?

Kokios Jūsų šeimos pajamos?

Koks Jūsų išsilavinimas?

Kokios Jūsų pareigos?

Kokios Jūsų pareigos? (įrašyti, jei nepasirinkot iš patektų)

Ar domitės mados tendencijomis?

Koks stilius Jums būdingiausias?

Koks stilius Jums būdingiausias? (įrašyti, jei nepasirinkot iš pateiktų)

Ar dėvite marškinius/palaidines?

Jeigu dėvite marškinius/palaidines, kaip dažnai ir kada dėvite?

Ar marškinius/palaidines dažniausiai dėvite dėl profesinės būtinybės ar savo malonumui?

Ar didelę Jums reikšmę turi marškinių/palaidinių užsegimo tipas? (sagos - kairėje, kilpos - dešnėje arba atvirkščiai).

Jeigu esate moteris, ar dėvite vyriškus marškinius namuose? (vyrams į šitą klausimą neatsakyti).

Kokio silueto marškinius/palaidines dėvite?

Koks marškinių/palaidinių dėvėjimo būdas Jums labiausiai priimtinas?

Kokio ilgio marškiniai/palaidinės Jums labiausiai patinka?

Kokią sau sumą galite leisti, kai norite nusipirkti marškinius/palaidinę?

Kur perkate marškinius/palaidines?

Ar pasinaudotumėt galimybe pasisiūti marškinius/palaidinę pagal savo individualius matmenis?

Kas nulemtų individualaus siuvimo pasirinkimą?

Kiek procentų daugiau sutiktumėt mokėti už individualaus produkto pasiuvimą?

Kiek procentų daugiau sutiktumėt mokėti už individualaus produkto pasiuvimą? (įrašyti, jei nepasirinkot iš pateiktų)