DVS vertinimas

Dokumentų valdymo sistemų vertinimas. Ši apklausta skirta palyginti populiariausias skirtingose institucijose naudojamas DVS : "@vilys", "Kontora", "DocLogix". Prašom įvertinti 10 balų skalėje savo institucijos naudojamą DVS pagal duotus kriterijus.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Vertinama dokumentų valdymo sistema

2. Užduočių ir dokumentų rengimas

Šis kriterijus įvertina kaip patogu ir lengva rengti dokumentus ir užduotis darbuotojams.

3. Lankstumas

Šis kriterijus įvertina tai kaip iškilus reikalui sistema gali būti keičiama, tobulinama pagal organizacijos poreikius.

4. Administravimas

Šis kriterijus įvertina tai kaip lengva ir patogu administruoti ir kontroliuoti sistemoje vykstančius procesus.

5. Ataskaitos

Šis kriterijus įvertina tai ar kokybiškai ataskaitose pateikta informacija. Ar informacijos nėra per daug, nėra perkrauta, ar atspindi konkrečią informaciją, reikalingą sprendimams priimti.

6. Dokumentų archyvavimas

Šis kriterijus įvertina dokumentų archyvavimą.

7. Dokumentų paieška

Įvertina tai, kaip lengva surasti dokumentus pagal atitinkamus požymius.

8. Funkcionalumas

Kaip informacinė valdymo sistema atitinka organizacijos poreikius.

9. Vartotojo sąsaja

Įvertina kaip patogu vartotojui naudotis sistema (navigacija, šriftai, ekrano organizavimas ir t.t)

10. Laiko sąnaudos

Šis kriterijus įvertina tai, kaip sistema greitai dirba.

11. Sąveika su kitom susitemom (suderinamumas)

Įvertina tai kaip sistema sąveikauja su kitomis organizacijoje naudojamomis sistemomis.