Darbuotoju nuomonės apie UADB ,,ERGO Lietuva” rinkodaros informacijos sistemos veiksmingumą tyrimo anketa

Tyrimą atlieka Vilniaus kolegijos ekonomikos fakulteto trečio kurso studentė Orinta Namikytė. Tyrimo tikslas ištirti darbuotojo nuomonę apie UADB ,,ERGO Lietuva” draudimo įmonės rinkodaros informacijos sistemos veiksmingumą bei įvertinti draudimo įmonės kaupiamos informacijos tinkamumą ą ir atitikimą vartotojų poreikiams. Visos anketos užpildymas truks apie 3-5 minučių. Jūsų atsakymai bus vertinami anonimiškai, taigi visa Jūsų pateikta informacija negalės būti susieta tiesiogiai su Jūsų asmenybe. Dėkoju už Jūsų sugaištą laiką. (Atsakymuose pažymėkite tik vieną pasirinktą variantą jeigu nėra nurodyta kitaip)
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Kokiame skyriuje dirbate ? ✪

2. Pagal pasirinkto skyriaus veiklą įvertinkite kokia informacija yra svarbiausia Jums pateiktoms funkcijoms atlikti? (Informacijos svarbą įvertinkite balais nuo 1 labai svarbu, iki 3 nėra svarbu) ✪

123
Vidinė įmonės informacija;
Išorinė informacija;
Rinkodaros tyrimų informacija;

3. Kokie informacijos, žinių ir idėjų inovacijoms šaltiniai naudojami jūsų įmonėje? (1-visiškai nesutinku, 5- visiškai sutinku) ✪

12345
Mokslo institucijos;
Partneriai;
Darbuotojai;
Klientai;
Konkurentai;
Konsultantai;
Moksliniai žurnalai;
Mugės, parodos;
Konferencijos, seminarai;

4. Kaip Jūs vertinate informacijos sklaidą Jūsų įmonėje? Pažymėkite tinkančius teiginius ✪

Taip;Ne;
Darbuotojai sako tiesą, net jei yra skausminga arba ne tokia kokią vadovas nori išgirsti;
Informacija dažnai dalinamasi tik vieno skyriaus viduje;
Darbuotojai gerai balansuoja tarp tiesumo ir taktiškumo;
Informacija saugoma kaip politinė informacija;
Informaciją apie klientus darbuotojai laisvai dalinasi kompanijos viduje;
Baimė, kad informacija nutekės konkurentams, neleidžia darbuotojams dalintis informacija įmonėje;
Bent kartą per mėnesį darbuotojams pateikiama išsami finansinė ataskaita apie verslą;

5. Ar esate patenkinti gaunamos verslui reikalingos informacijos kiekiu? ✪

6. Su kokiais trūkumais susiduria įmonės darbuotojai informacijos sklaidos procese? (įvertinkite balais nuo svarbiausio-1 iki mažiausiai svarbaus-5)

12345
Per dideli informacijos srautai, apsunkina darbą ir yra sudėtinga atsirinkti;
Informacija dažnai būna nebojektyvi;
Informacijos stoka apie rinkos dalyvius, konkurentus;
Darbuotojai nesidalina nauja informacija;
Nekokybiška rinkodaros tyrimų informacija;

7. Kokie yra svarbiausia informacijos kokybės rodikliai, įtakojantys gerą rinkodaros informacijos sistemos funkcionavimą? (pasirinkite 5 svarbos būdu) ✪

8. Įvertinkite pagal svarbą Jūsų įmonės įdiegtos rinkodaros informacijos sistemos teikiama naudą balais nuo 6 (labai svarbus) iki 1 (nesvarbus)

123456
Konkurencingesnė pozicija;
Naujovių skatinimas;
Geresnė darbo kokybė;
Tikslesnė orientacija į kliento poreikius;
Laiko taupymas;
Norima gauti daugiau patirties ir informacijos siekiant tapti šiuolaikiška, nuolat besimokančia organizacija;

9. Kokia informacija yra naudojama jūsų veikloje? Įvertinkite balais nuo 1 (labai dažnai naudojama), 3 ( yra kaip pagalbinė medžiaga) ✪

123
Makroaplinkos: demografinė, ekonominė, gyvensenos, technologijų bei politinė-teisinė informacija;
Tikslinių rinkų: informacija apie vartotojus verslo partnerius ir konkurentus;
Mikroaplinkos: informacija apie įmonės pardavimo apimtį, rinkos dalį, įmonės užsakymo dydžius, geografinį išsidėstymą.

10. Ar jūsų įmonės darbuotojai yra nuolat apmokomi ir supažindinami su informacijos sklaidos priemonėmis jų tikslingu panaudojimu? ✪

11. Kokiu būdu dažniausiai įmonėje vyksta informacijos sklaida ? (galimi keli variantai) ✪

12. Ar įmonėje yra atliekami įvairūs rinkos tyrimai paslaugų tobulinimo galimybėms, rinkos segmentui ir vartotojų poreikiams nustatyti? ✪

13. Ar visi įmonės darbuotojai gali ir turi priėjimą prie įmonėje naudojamų duomenų bazių?