Pasitenkinimas paslaugomis

Gerbiamas respondente, atliekamas tyrimas apie teikiamų paslaugų kokybę. Šiuo tyrimu siekiama sužinoti, kaip kokybės lygmuo viešbutyje įtakoja klientų pasirinkimą naudotis paslauga ir kokią įtaką paslaugai daro patys darbuotojai. Jūsų nuoširdūs atsakymai padėtų išsiaiškinti esamą situaciją bei kaip reikėtų tobulinti teikimo paslaugos kokybę. Anketa yra anoniminė, todėl jūsų atsakymai yra labai svarbūs. Iš anksto nuoširdžiai dėkoju už Jūsų atsakymus.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Pažymėkite kokie, Jūsų nuomone, yra esminiai kokybės apibūdinimai ir įvertinimai.

2. Įvertinkite, kokia yra kokybės reikšmė (svarba) viešbučio veikloje.

MažiausiaVidutinėDidžiausia
1. Produkto/paslaugos naudingumas
2. Produkto/paslaugos paklausa
3. Produkto/paslaugos vertė
4. Pranašumas prieš konkurentus
5. Pelno dydis
6. Darbuotojų patikimumas
7. Konkurencinė kaina

3. Siekiant valdymo kokybės yra svarbūs 4 žemiau pateikti principai. Pažymėkite Jūsų nuomonę atspindintį atsakymą.

NeRetaiKartaisDažnaiTaip
a. Laikytis tikslo – nuolat tobulinti produktą/paslaugą
b. Nuolat gerinti paslaugų sistemą
c. Įdiegti šiuolaikinius mokymo darbo vietoje metodus
d. Pašalinti kliūtis trukdančias didžiuotis darbu

4. Ar sutinkate su teiginiu, kad „kokybė reiškia daryti gerus daiktus iš karto, o ne daryti klaidas ir jas taisyti“ ?

5. Kokie, Jūsų nuomone, turėtų būti svarbiausi viešbučio tikslai, siekiant kokybės?

6. Įvertinkite kiekvieną psichologinę savybę, būtiną organizacijos personalo darbuotojui teikiant paslaugą: (pažymėkite prie kiekvienos savybės VIENĄ tinkamą atsakymą nuo 1 iki 3 balų skalėje, kur 1 – mažiausiai vertinama savybė, 3 –svarbiausia)

123
a. Valdomumas
b. Patikimumas
c. Profesinis tinkamumas
d. Profesionalumas
e. Kūrybiškumas
f. Komunikabilumas
g. Intelektualumas
h. Pasitikėjimas

7. Kaip vertinate darbuotojų santykius su klientais?

8. Ką norėtumėte šiuose santykiuose patobulinti, pakeisti? Kodėl?

9. Kokie išskirtiniai bruožai reikalingi bendraujant su klientais turizmo organizacijoje?

10. Ar sutinkate, kad pagrindiniai teiginiai turizmo organizacijose yra:

TaipNeNežinau
a. Aprūpinti vartotojus teikiamomis paslaugomis
b. Plėsti paslaugų įvairovę
c. Tobulinti paslaugos kokybę
d. Diferencijuoti kainas

11. Pažymėkite kokios savybės būtinos sutinkančiam ir aptarnaujančiam klientus darbuotojui?

12. Pažymėkite priimtinausią atsakymą kas, Jūsų nuomone, įtakoja kokybišką paslaugos teikimą?

13. Kokiomis paslaugomis naudojotės viešbutyje?

14. Ar viešbučio teikiamos paslaugos atitiko kokybę ir patenkino Jūsų lūkesčius?

15. Įvertinkite “Sofijos rezidencijos“ teikiamas paslaugas nuo 1 iki 5 balų (1 – blogai, 5 – puikiai).

1 - blogai2 - patenkinamai3 - gerai4 - labai gerai5 - puikiai
Kambarys
Restoranas
Pirtis ir baseinas
Viduramžių puota su fotosesija
Verslo servisas
Bendra aplinka
Tvarka
Personalas

16. Ar “Sofijos rezidencijoje” apsilankytumėtė dar kartą?

17. Jūsų amžius

18. Jūsų lytis:

19. Jūsų šeimyninė padėtis

20. Jūsų išsilavinimas