KETURIŲ DIDŽIŲJŲ LIETUVOS PREKYBOS TINKLŲ VARTOTOJŲ PASIRINKIMO KRITERIJŲ VERTINIMAS
Esu Eglė Kazlauskaitė, ISM Vadybos ir Ekonomikos universiteto, magistro studijų studentė. Atlieku Lietuvos prekybos tinklų (“IKI”, “Maxima”, “Norfa” ir “RIMI”) vartotojų apklausą apie kriterijus, kurie skatina rinktis vieną ar kitą prekybos tinklą ir vartotojų lojalumą prekybos tinklui/ams. Noriu paprašyti Jūsų pagalbos atsakant į svarbius klausimus, kurie padės geriau suprasti Jūsų poreikius. Garantuoju visišką Jūsų pateiktų atsakymų konfidencialumą. Apklausa yra anonimiška. Duomenys bus analizuojami tik apibendrinus visų apklaustųjų atsakymus. Maloniai prašau Jūsų dalyvauti šioje apklausoje. Šios anketos rezultatai nebus viešai publikuojami.