TEO LT, AB klientų aptarnavimo kokybės gerinimo tyrimas

Anketa skirta TEO klientams.
Rezultatai yra viešai prieinami

TEO paslaugomis naudojatės kaip:

Kiek laiko naudojatės TEO paslaugomis?

Kokiomis paslaugomis šiuo metu naudojatės?

Kokiais klausimais dažniausiai kreipiatės į TEO klientų aptarnavimo specialistus?

Kokiu būdu sprendžiate iškilusias problemas, susijusias su TEO teikiamomis paslaugomis?

Kai kreipėtės į TEO darbuotojus telefonu, kaip dažnai susiduriate su pateiktais kriterijais:

NuolatDažnaiKartaisRetaiNiekada
Abejingumas, mandagumo stoka
Lėtas klientų aptarnavimas
Neišsamiai atsakoma į kliento klausimus
Melaginga informacija, dėl kurios klientas finansiškai nukentėjo
Ilgai teko laukti, kol sujungia su konsultantu
Greitas ir profesionalus aptarnavimas
Į klientą orientuoti darbuotojai

Ar yra tekę ilgai laukti eilėje priėmimo?

Ar jums patogus TEO KAC klientu aptarnavimo nustatytas laikas?

Kaip labai Jūs sutinkate arba nesutinkate su pateiktais teiginiais:

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
TEO klientų aptarnavimo centruose ilgos eilės
TEO klientų aptarnavimo centrų patogus darbo laikas
TEO dirba draugiškas personalas
TEO dirba profesionalūs konsultantai
TEO informaciniu telefonu aptarnauja greitai ir mandagiai
TEO darbuotojai patys pasiūlo klientui problemų sprendimo būdus
Mane visada aptarnauja suinteresuotai

Kaip manote, kokios priemonės yra veiksmingiausios, siekiant kokybiškesnio klientų aptarnavimo (pasirinkite 2 faktorius)?

Kokios priežastys galėtų daryti įtaką Jūsų apsisprendimui atsisakyti TEO paslaugų?

Kaip Jūs vertinate TEO klientų aptarnavimo kokybę 10 balų sistemoje (5-blogai, 6-patenkinamai, 7- vidutiniškai, 8-gerai, 9-l.gerai, 10-puikiai)?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Koks Jūsų išsilavinimas?

Jūs gyvenate: