Interneto įtaka turizmui

Gerbiamieji,

Ši anketa skirta ištirti, kokie interneto kanalai efektyviausi skatinant tarptautinio turizmo plėtrą.
Anketa yra anoniminė, o gauti apklausos duomenys bus naudojami tik šiame moksliniame tyrime.
Perskaitykite klausimą ir visus jo atsakymų variantus. Jums priimtiną atsakymo variantą pažymėkite.

Iš anksto dėkoju.

 

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis ✪

2. Jūsų amžius ✪

3. Pajamos per mėnesį ✪

4. Ar dažnai naudojatės internetu ✪

5. Kaip dažnai atostogaujate užsienyje

6. Planuodami kelionę jūs ✪

Jei informacijos neieškote internete, pereikite prie 11 klausimo

7. Ar planuodami kelionę naudojatės paieškos sistemomis, pvz. google.com

8. Ar planuodami kelionę naudojatės socialiniais tinklais, pvz. facebook.com

9. Ar planuodami kelionę ieškote informacijos youtube.com internetiniame puslapyje

10. Ar naršydami internete ir planuodami kelionę peržiūrite pateikiamą video medžiagą apie šalį ar paslaugą

11. Kurie informacijos šaltiniai jums yra aktualiausi

12. Ar pasikliaujate mokama reklama socialinių tinklų reklaminiuose blokeliuose

13. Ar pasikliaujate mokama reklama paieškos sistemose pateikiamuose reklaminiuose blokeliuose

14. Ar pasikliaujate mokama reklama internetinėse svetainėse dedamuose reklaminiuose baneriuose

15. Kurios internetinės svetainės savybės jums yra svarbiausios

Labai svarbuSvarbuNeturi reikšmėsNe itin svarbuVisai nesvarbu
Dizainas
Patogi navigacija
Keleto kalbų pasirinkimas
Gausus turinys ir išsamūs aprašymai
Kontaktinė informacija

16. Jūsų nuomone ar svarbu, kad turizmo srities svetainės būtų pritaikytos naršymui mobiliuoju telefonu