Tyrimas: VYRESNIŲ VARTOTOJŲ ketinimus naudotis INOVATYVIOMIS technologijomis KASDIENĖSE paslaugose lemiantys VEIKSNIAI
Gerb. Respondente,
Esu Kauno technologijos universiteto Marketingo valdymo studijų programos magistrantė Rima Kasnauskytė. Šiuo metu atlieku magistro baigiamojo projekto tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti, kas nulemia vyresnių Lietuvos vartotojų (64m ir vyresnių) ketinimą naudotis inovatyviomis technologijomis jų kasdieninėse paslaugose (programėlėmis tokiomis, kaip Barbora, LastMile, Bolt, Wolt, E-sveikata, Viena sąskaita, Perlas, Antanukas, Audioteka, Messenger, Vyber, Viada, CircleK.. ir kt.)
Šio tyrimo rezultatai yra svarbūs siekiant įgarsinti vyresnių vartotojų nuomonę ir geriau suprasti, kas paskatintų vyresnius vartotojus dažniau naudotis inovatyviomis technologijomis kasdienėse paslaugose, kurios sustiprintų vyresnių vartotojų savarankiškumą ir nepriklausomumą.
Apklausa yra visiškai anoniminė, o Jūsų savarankiškai pateikti atsakymai – konfidencialūs ir bevardžiai.
Surinkti duomenys bus naudojami magistro baigiamojo projekto rezultatų analizėje, apibendrinime ir tyrimo rezultatų aprašomąjame straipsnyje.
Dalyvavimas šioje apklausoje yra savanoriškas, o Jūsų nuomonė labai svarbi.
Iš anksto dėkoju padėjusiems užpildyti savo tėvams, seneliams ar kitiems vyresniems artimuosiems ir draugams.
Užpildyti anketą turėtų užtrukti apie 10 minučių.
Jeigu turite klausimų apie tyrimą ar norėtumėte sužinoti šio tyrimo rezultatus, prašau susisiekti su manimi el.paštu [email protected]
Iš anksto dėkoju už įsitraukimą ir nuoširdžius Jūsų atsakymus!