Logistinio klientų aptarnavimo gerinimas

Mielas Respondente,

Šio tyrimo tikslas įvertinti klientų logistinio aptarnavimo kokybę bei nustatyti tobulintinas sritis UAB „X“ įmonėje. Tyrimas atliekamas rengiant baigiamąjį darbą bei tyrimo metu užtikriname Jūsų duomenų konfidencialumą. Surinkti tyrimo duomenys bus panaudoti apibendrinto pobūdžio išvadoms formuluoti. Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite „V“ arba įrašykite savo atsakymą. Iš anksto dėkojame už sugaištą laiką.

Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų įmonės dydis

2. Jūsų pagrindinė veiklos sritis

3. Nurodykite kiek laiko esate UAB „X“ klientas?

4. Nurodykite kaip dažnai užsakote gaminius (prekes) iš UAB „X“ įmonės?

5. Nurodykite iš kokių šaltinių sužinojote apie UAB „X“?

6. Dėl kokių priežasčių renkatės UAB „X“ įmonės siūlomas paslaugas? (įvertinkite 5 balų sistemoje, kur 5- visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12345
Dėl mažų kainų
Dėl plataus asortimento
Dėl parduodamų gaminių aukštos kokybės
Dėl patogumo
Dėl aukšto klientų aptarnavimo lygio
Dėl kainos ir kokybės santykio
Dėl greito užsakymų vykdymo

7. Įvertinkite klientų aptarnavimo UAB „X“ kriterijus, kur 5 – visiškai atitiko lūkesčius, 1 – visiškai neatitiko lūkesčių.

12345
Aptarnavimo laikas
Aptarnavimo kokybė
Personalo kompetentingumas
Personalo pagalba klientams
Klientų poreikių išsiaiškinimas
Klausimų sprendimo efektyvumas
Informacijos kiekis
Dėmesys jūsų poreikiams
Pristatymo būdas
Pristatymo laikas
Atsiskaitymo būdas

8. Kaip vertinate UAB „X“ prekių pristatymo laiką?

9. Kaip vertinate UAB „X“ klientų aptarnavimo komandos suteikiamą informaciją?

10. Kaip vertinate UAB „X“ klientų aptarnavimo komandos bendravimą?

11. Su kokiomis problemomis dažniausiai tenka susidurti perkant gaminius UAB „X“ įmonėje?

12. Kaip dažnai pasitaiko, jog UAB „X“ pristato ne pilną užsakymą arba sugadintus gaminius?

13. Nurodykite kurias logistinio klientų aptarnavimo sritis UAB „X“ turėtų gerinti (įvertinkite 5 balų sistemoje, kur 5- visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12345
Pristatymo greitis
Užsakymo pateikimo sistema
Informacijos apie gaminius pateikimą
Užsakymų sekimo sistemą
Užsakymų apdorojimo tikslumą
Klientų aptarnavimo kokybę
Komunikacijos procesą

14. Nurodykite kas jūsų nuomone gali gerinti logistinio klientų aptarnavimo kokybę (įvertinkite 5 balų sistemoje, kur 5- visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku).

12345
Papildomų mokymų darbuotojams organizavimas
Komunikacijos įgūdžių tobulinimas
Greitesnis reagavimas į klientų užklausas
Greitesnis užsakymų įvykdymo laikas
Pakaitinių gaminių suteikimas garantinio aptarnavimo metu
Aukštesnių aptarnavimo standartų taikymas

15. Pateikite rekomendacijas kaip UAB „X“ galėtų tobulinti logistinio klientų aptarnavimo procesą?